SELVFØLGELIG BLEI JEG SYK!

 

Det er lov å banne! 

 

Kort fortalt blei formen plutselig dårlig på jobb i går. Heldigvis var det ikke lenge igjen av arbeidsdagen, så det gikk greit. Enn så lenge er det bare en liten forskølelse jeg har fått, med en så inn i hampen plagsom skallebank at jeg kunne ha krepert for mindre. Det passet jo så dårlig siden vi skulle på overraskelsesfest for naboen i går. Å være i dårlig form på fest er ikke gøy, men jeg beit tennene sammen og holdt ut, alt for lenge, mest under tvang, altså. 

Det var en veldig hyggelig fest, og jeg traff mange nye flotte folk. Det må jeg si. Jeg satt for det meste stille på en stol ute på kjøkkenet, alt for nære brettene med geléshots, med det var veldig hyggelig. Jeg trur jeg spiste så mange geléshots at kroppen ikke registrerte at den faktisk var syk. Det er tydeligvis mulig. Jeg våknet opp i dag da, syk og ikke fyllesyk. Kjedelig. Rennende nese er plagsomt og irriterende. Men enn så lenge er jeg på beina, så håper ikke det blir så ille. 

 

Gjorde du noe gøy i går? 

 

__________________________________________

#hverdag #overraskelse #fest #syk #sosialt

__________________________________________

30 kommentarer

Siste innlegg