PLUTSELIG VAR MAN MEDLEM.

 

Noe måtte jeg finne på. 

 

Jeg var som nevnt tidligere på en kickboksing og selvforsvar time i dag. Jeg har aldri vært noe interessert i kickboksing, men heiv meg med denne gratistimen bare for å faktisk komme meg ut døren, og for å sjekke ut de andre kampsportformene de har. I mine yngre dager trente jeg taekwondo og det var litt den veien jeg tenkte i hodet, at jeg kanskje skulle begynne med det igjen. 

Overraskende nok likte jeg kickboksing veldig godt- det var veldig gøy! Selv om hu jeg trente sammen med, som jeg forøvrig ikke kjenner i det hele tatt, var bedre trent enn meg og gav meg et par harde slag i fleisen, og et par harde spark i magen, så var det veldig gøy. At jeg kommer til å kjenne dette på kroppen i morgen tviler jeg ikke på, men det er verd det. Håper jeg. 


Absolutt ikke slik jeg følte meg etter timen, men likevel veldig glad for å fremdeles være i live!

Vi skulle i utgangspunktet ikke slå og sparke på hverandre, annet enn å såvidt touche borti, men det var ikke alltid like lett å beregne styrken man brukte. Man blei jo litt ivrig og revet med liksom. Hu gav meg likevel en veldig aktiv treningstime da, så jeg får vel være fornøyd med det. Der de andre sto i ro på plassen under øvelsen hoppet og spratt vi rundt liksom. 

Før jeg dro hjem var jeg plutselig medlem av Kampsportsenteret. Jeg hadde ikke hundre prosent bestemt meg for det på forhånd, men sånn blei det. Jeg greier jo ikke å komme i gang med treningen på egenhånd, så noe måtte jeg finne på. Nå har jeg ingen unnskyldning, med mindre jeg liker å kaste penger ut av vinduet. Vi prøver 2 ganger i uken fremover. Det bør gå! 

 

Hvor ofte trener du? 

 

___________________________

#trening #kampsport #kickboksing

___________________________

12 kommentarer

Siste innlegg