HVERDAG- LIVSTEGN.

 

Jeg har rett og slett bare glemt å logge meg inn her. 

 

De siste to dagene har på en måte gått i ett, så jeg har egentlig bare glemt litt bort å skrive noe. Kom på i dag at det måtte være en evighet siden sist, men det var ikke fullt så ille. Jeg har bare glemt det i et par dager. Sånn kan det gå. Jeg har ikke akkurat så mye å fortelle nå, så jeg “glemmer” det til seinere i dag. 

 

Har du hatt en fin helg så langt? 

 

______________________

#hverdag #hektisk #livstegn

______________________

20 kommentarer
    1. Sånn kan det gå…hihih…ha en god kveld og nyt helgen! Min dag har blåst bort! men vært på tur, og resten av dagen har jeg gjort ingenting…lagd middag( alt for tidlig, for glemte å se på den nye klokken…)

    2. Søtmonsen ): Jeg var en tur innom jobb på fredag og reiste til Halden etter det, og da fløy jo timene og så var jeg i bursdag i går og da fløy jo timene da også 🙂 I dag er det helt sykt kaldt ute, så jeg har vært mest inne og har derfor ikke så mye spennende å dele likevel 😛 he he

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, noen dager er med travle enn andre. Var en tur innom jobb på fredag og reiste til Halden etter det, så da fløy timene. I går var jeg i bursdag og da fløy timene da også 🙂 I dag blåser vi bort her også- klarer bare ikke å gå særlig tur (øynene er en smule betente også, så det gjør ikke saken bedre). Satser på mindre vind i morgen 🙂

      Ha ha- jeg har sett på to klokker i dag som ikke er stilt og kunne ikke skjønne hvordan tiden hadde gått så fort 😛

    4. Fint bilde. Er litt småsyk om dagen, vill liksom kaste opp når som helst men kurerer det hele med søvn og brus. Til uka er det noember så da er det frem med vintertøy og ting. Har en pose i boden som jeg må ta opp. Ha en fin kveld.

    5. Det hender jeg også “glemmer” å logge meg inn innimellom ;o)) Jeg har hatt en fin helg, og nå nyter jeg søndagen med en god film ;o)) Ha en fortsatt fin kveld.

    6. Jeg har hatt topp helg i Sverige. Vi rakk ikke noe annet enn en rask tur på SHopping på Nordby, så jeg satser på You and me, litt senere. Det var et hektisk men flott døgn i Strømstad 😀

    7. Helge: Tusen takk 🙂 Ånei, så kjedelig at du er syk :O Håper det hjelper med mye søvn og brus 🙂 Ja, nå er vinteren like rundt hjørnet, det kjenner man på temperaturen og man kan faktisk lukte snø i luften :O

    8. Vera Lynn: Spesielt på dager man ikke har så mye spennende å dele er det fort gjort å glemme seg litt bort 🙂 Jeg er på tur i Halden, så da flyr dagene litt siden jeg har så sykt mye jeg må rekke hele tiden 😛 he he.. Hørtes ut som en deilig søndag- håper mandagen har vært grei med deg 🙂

    9. frodith: Så bra 😀 Nei, jeg rakk ikke Nordby i det hele tatt :O ha ha.. Dagene bare flyr og alt man skal rekke rekker man ikke alltid 😛 Men vi tar det igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg