FOTO- GRÅTT OG VÅTT.

 

Etter regn kommer sol- vi får se på det. 

 

Det har seriøst regnet i hele dag. Faktisk begynte det allerede i går. I natt høljet det ned så jeg nesten trudde jeg måtte svømme til jobb i dag. Flaks jeg bor i en bakke slik at vannet renner bort. Kremt. Jeg trur det egentlig skulle lyne og tordne i går kveld og natt, men det har i så fall ikke jeg fått med meg. 

Men at det regner har jeg fått med meg da, om ikke noe annet. Jeg liker regn jeg altså, men alt med måte. I morgen håper jeg på oppholdsvær. Det er i grunn opphold nå også. Jeg har vært ute i grøften og tatt noen bilder. Det er grått og vått ute, men det betyr også masse dråper overalt. Og det er fint!


1. Fordi den var så stakkarslig og ensom. 


2. Stor og flott. Og når man oppdager ting ved bildet når man legger de over på dataen.


3. Utsnitt fra bildet over. En blomst i dråpen. Kvaliteten blei så klart dårlig når jeg skulle fremheve det, men jeg bare måtte vise. 


4. En liten klynge. 

Resten av kvelden skal jeg bare slappe av. Når vaskemaskinen er ferdig renset skal jeg hive på en klesvask bare. Det trengs. Jeg vasket en haug med kattete- og hundetepper i går, som er grunnen til at jeg i dag må rense maskinen før jeg vasker mine egne klær. Sånn er det med dyr i huset. 

Jeg vil ikke ha unødvendig mye pels på klærne. Det er ikke veldig pent. I morgen skal jeg prøve å få skrubbet hele leiligheten. Det er en evighet siden jeg har desinfisert, så det er på tide nå kjenner jeg. Derfor håper jeg på oppholdsvær i morgen, så det ikke lukter våt hund etter jeg har vasket. Kremt.

 

Har det regnet mye hos deg i dag?

 

____________________________

#foto #regn #dråper #blomst #vått

____________________________

22 kommentarer
    1. Ja det har regnet masse her i dag..og er det ikke gøy når man plutselig får sånne flotte små dråper med ting inni!! Herlig!! ja det er om å gjøre å ikke beskjære alt for mye..da blir det uklart..men flotte bilder var dette!!! Kos deg med regn, og her er det ikke meldt så mye annet en regn imorgen heller…fint vaskevær det da…Ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er veldig gøy- bare synd jeg ikke så det når jeg var ute og tok bildene, slik at jeg kunne ta det bildet enda bedre. Jeg tar nemlig bilder slik at det er lite rom for beskjæring, og det vises tydelig her på kvaliteten på bilde 3 😛 Men må man vise så må man vise. He he..

    3. Den lille Pandaen c:: Når man må jobbe inne, vil man helst ha dårlig vær ute- ellers kan konsentrasjonen bli litt så som så 🙂

      Kjedelig med mareritt 🙁

    4. Den lille Pandaen c:: Ja, litt kjølig gjør ikke så mye, men trenger ikke være slik lenge 🙂

      Åhh, det er kjedelig. Det beste er når man kan våkne og heller drømme noe annet, som er mer hyggelig <3

    5. Ahh ^^ Som du nok vet liker jeg også regn, særlig når jeg selv er inne, ikke har noen avtaler og kjøleskapet er så og si fullt 😀
      Men som du sier, alt med måte. Tror jeg hadde fått litt skrekk hvis jeg faktisk plutselig måtte svømme noe sted nå. For.. Jeg lærte meg å svømme for noen år siden, men i og med at jeg lærte det så sent, og det er en stund siden nå, så tror jeg altså at jeg ville fått litt prestasjonsangst faktisk xD
      Forresten, lykke til med vaske-daske-dag i morgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg