HVERDAG- DET BLEI INGEN VENNINNETUR.

 

Noen ganger blir liksom ikke planer gjennomført. 

 

Noen fikk kanskje med seg at jeg skulle på en liten venninnetur, men at vi ikke helt visste hvor. Planen var i utgangspunktet Polen, men når vi først skulle bestille billetter så var det så dyrt i forhold til at vi bare skulle på en liten tur. Da hadde det vært bedre med en ukes ferie til samme pris et annet sted.

Vi bestemte oss derfor for at vi skulle ta en slik i siste minutt tur, eller hva de kalles. Uken før vi skulle reise avlyste venninnen min turen. Det passet liksom ikke likevel, og det var ikke verdens undergang for meg heller. I stedet har vi sagt at vi skal, uansett hva, på en liten tur til høsten i stedet for.

Da har vi litt lenger tid å planlegge og kan finne en grei reise litt i forkant. Så tur skal det bli. Det blir bare utsatt en stund. Og forhåpentligvis finner vi da en langhelg som faktisk passer godt for oss begge. Det burde jo ikke bli så vanskelig nå når vi har så god tid på oss, bare vi ikke glemmer det igjen.

Det er typisk meg å glemme slike ting og så kommer det like brått på som alt annet. Der har du meg. Jeg suger på det å planlegge. Planlegging er vel det som ligger helt i bunn hvis jeg skulle ramse opp mine sterke sider. Jeg liker å tru jeg ikke har noen svake sider, så det får heller bli på bunnen av de sterke. 

 

Er du god på å planlegge? 

 

________________________

#hverdag #tur #reise #avlyst

________________________

20 kommentarer
    1. Så synd..men greit å halve morroa er jo å planlegge! hihih..men da har dere tid nå..ja jeg er nok flink til å planlegge..men vanskeligere å følge planen!! hihih. Ha en god kveld!

    2. Planlegging må til – er halve reisa det. En fordel og vite litt om byen eller stedene man vil besøke. Var i polske Krakow for 6 år siden. Der var det rent og pent, god mat. Og utrolig billig, ble mett for en hundrelapp der.

    3. Helge: Neida, eneste man MÅ ha på stell er jo fri fra jobb (hvis man jobber), penger og pass- da kommer man langt 😉 Alltid en fordel å vite noen om byen man skal til, noe man selvsagt stort sett veit, uten at man må ha planlagt alt på egenhånd- mange som har gode tisp 😉 Og, venninnen min har vært der vi i utgangspunktet skulle før, så må det planlegges får det bli hennes jobb 😛 ha ha

    4. frodith: He he… Jeg planlegger oppe i hodet mitt hele dagen da at jeg skal hoppe inn i kosedressen/pysjen til kvelden- telles det?? 😛

    5. Jeg er vel veldig flink til å planlegge å forberede om jeg har god tid på meg. Men når ting nærmer seg så finner jeg ikke lista og gir fort opp i planene å heller tar det som det kommer ;P

    6. Silje Skarpeid: Jeg kan nok late som jeg planlegger jeg også, med en huskeliste, men jeg husker aldri hvor den listen blir av når jeg trenger den 😛

    7. Etdiktomdagen: Ja, uken før vi skulle bestille hadde de kjempebillige turer. Når vi først fikk til å skulle bestille var det liksom dobbelpris og vel så det- da hadde jeg heller brukt de pengene på noe annet, for å si det sånn 🙂 Men ja, jeg pleier jo å spare så mye ferie som overhode mulig til høsten, siden jeg ikke er så glad i varme og syns heller det er helt greit å sitte på jobb dagen lang 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg