FOTO- KRIMSKRAMS PÅ STRANDEN.

 

I går var det sol, men storm. I dag er det grått og iskaldt!

 

Det var ikke bare lett å ta bilder på stranden i går når det blåste storm så sanden fant veien inn både i munn, nese, øyne og ører. Eller opp etter ryggen for den saks skyld. Men, noen bilder blei det, man måtte bare være tålmodig å vente til vinden roet seg i et brøkdel av et sekund. Det gikk passe greit.


1. Jeg syns krimskrams kan være fint. 


2. Jeg veit ikke hvorfor jeg liker disse rare tingene, men trur det er fordi de minner meg om klapperslange, eller noe. 


3. Det liksom bare ligger her og pynter godt opp. 


4. Grønt er skjønt, eller noe sånt. 


5. Jeg fant en kongle mens jeg kavet meg rundt i sanden. 

Det blir nok ingen strandtur i dag, så sykt kaldt det er ute nå. Blir vel en vanlig rusletur, uten å krype rundt på alle fire. Ryggen min syns ikke det er greit akkurat nå. Petter har nettopp spist ferdig frokosten sin, så det drøyer en stund føre det blir tur uansett. Kanskje været har forandret seg til det. 

 

Syns du krimskrams kan være fint? 

 

________________________

#foto #stranden #sand #tang

________________________

32 kommentarer

Siste innlegg