TRENING- SLITEN!

 

Selv om formen er bedre er treningen veldig tung!

 

Selv om formen er bedre er jeg langt i fra godt trent, for å si det pent. I dag fikk treneren vår for seg og øke intensiteten litt og jeg skal love deg alle blei svette og slitne underveis. Jeg er fortsatt der at jeg ikke tar helt av med treningen, men likevel kjenner det veldig godt at jeg trener. Det er tungt. 

Jeg kjenner at jeg er bittelitt støl i fra varmtvanntreningen på mandag enda også. I morgen skal jeg trene i varmtvann igjen, men det trur jeg bare blir godt, for det er nesten litt mer uttøyingsøvelser enn trening, så jeg trur jeg får strekt litt ekstra ut i morgen og mykt opp musklene litt mer. Det blir bra. 


Jeg regner med alle kan se hvor bildet er lånt i fra? 

Jeg skal være fornøyd hvis jeg greier å være med på varmtvanntreningen på mandager og fredager og så denne timen på torsdager med jobb. Da kommer jeg nok inn i en grei rutine. Etter hver bytter jeg nok ut den ene varmtvanntreningen med annen trening. Jeg skal tross alt tilbake på jobb. 

På fredager er nemlig treningstiden fra 10-11, og det passer jo ikke helt med arbeidstiden når  jeg begynner å jobber mer. Enn så lenge jobber jeg 50% så jeg kan få med meg begge treningene i et par måneder i alle fall. Jeg gleder meg veldig til formen er så god at jeg kan jobbe fult igjen. 

 

Hvor ofte trener du?

 

_________________________

#trening #styrke #sliten #tungt

_________________________

18 kommentarer
    1. Så flink du er!! ja, deilig med trening i varmtvann når man er litt sliten i muskulaturen..så det bør du prøve å få med deg ja.. Lykke til! Du blir så sprek atte..hihih.

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg kommer til å bli dritsprek! 😉 ha ha.. Ja, jeg må tilbake til spesialist med Petter også for kontroll, så jeg får nok ikke med meg treningen på mandag, så har veldig lyst til å få det med meg i morgen 🙂

    3. Iselin Renée: Det er veldig vanskelig å komme inn i en god rutine syns jeg, derfor er det veldig greit at vi har denne treningsøkten med jobb, og at jeg går på disse vanntreningene 🙂

    4. Syns du er møe flink, jeg! Rockeringen min bruker jeg nesten hver dag, og så trener jeg step og litt vekter to ganger i uka nå….. og så går jeg jo hver dag, ca 13000 skritt i snitt! Nå hørtes jeg skrytete ut, sorry! Jeg elsker å være i farta! Klemmer 🙂

    5. Jeg blir nesten flau når jeg leste og tenkte over spørsmålet. Jeg trener alt for lite, selv om jeg absolutt skulle ha gjort det for ryggen sin del! Jeg må ta meg sammen, men det er så tungt når man ikke har noe motivasjon å syntes rygg øvelsene man får fra fysioen er kjedelig, men trening er jo ikke direkte gøy i det hele tatt. Må tenke mer på at det ikke er for kroppen jeg skal gjøre det, men for helsa! Du er flink som står på forstår du er sliten! Når jeg flytter for meg selv får jeg tre soverom, det ene skal gjøres om til et treningsrom.Så da vil det vel bli trening minst 4 ganger i uka, eller 3. Jeg er så flink til og overtrene når jeg først begynner så går jeg lei etter en uke, hehe.

    6. Margrethe: Det er lov å skryte- jeg spør jo fordi jeg liker å høre og bli litt motivert 😉 Jeg har lyst på skritteller- har ikke peil på hvor mange skritt jeg går til dagen 😛

    7. buroyfoto: Føler så med deg! Jeg hater trening og har alltid hatet det, derfor har jeg aldri trent heller. På skolen skulket jeg så mange gymtimer jeg bare kunne 😛

      Men, pga helsen har jeg fått streng beskjed om å trene hvis jeg skal greie å komme meg tilbake på jobb og holde meg der, så det er jo en ganske sterk motivasjon bare det, men jeg kjenner jeg sliter med å finne gleden med det. Det hadde liksom hjulpet. Sist uke syns jeg treningen var gøy, eller om det var uken før der. Men mister fort litt lysten- derfor er det en fordel at jeg har disse timene jeg må gå på 🙂

    8. Kanskje du kan aktivere en skritteller-app på mobilen? Det har jeg…. i tillegg har jeg en Fitbit på armen nå….! Veldig moro å følge med på hvor mye en klarer å gå! 🙂

    9. Margrethe: Ja, trur jeg kan det, men det drar vel så mye strøm? Syns liksom telefonen drar mye strøm fra før 😛 Burde kjøpe meg en slik fitbit, men er jo treig som alltid 😛 he he

    10. Da ønsker jeg deg masse lykke til og håper du snart vil komme deg tilbake på jobb:)Og får en bedre helse. Du er hvert fall heldig som har dette til en slags motivasjon! Ønsker deg en fin kveld videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg