HVERDAG- SLITEN.

 

I dag er jeg helt død og vel så det. 

 

Det blei en lang dag med konfirmasjon i går. Vi hadde så god tid, helt til folk faen ikke kan kjøre bil! Sorry språket, men jeg blir så irritert over folk som ikke bare kan kjøre ordentlig. Når du bruker én time lenger på en strekke bare pga idioter i trafikken, da er det lov å banne altså. 

I dag er jeg helt død og vel så det. Jeg er så sliten etter i går og jeg verker i hele kroppen, så jeg har ikke gjort noe fornuftig i hele dag. Heldigvis er hundene like slitne som meg, så jeg har ikke litt dårlig samvittighet en gang. Enda godt det. Ellers hadde jeg måtte tvinge meg ut. 


Meg og lillebroren min. Han har brått vokst meg igjen, han som var så liten! 
 

Jeg sovnet på sofaen i går faktisk, og der har jeg blitt siden det. Hundene har fått noen turer ut i grøften, men mer enn det har vi ikke reist oss i hele dag nesten. En ordentlig søndag, tydeligvis. Deilig det også. Jeg gleder meg til neste helg- da har jeg null planer! Trur jeg.

Jeg er i alle fall klar for å ha en helg med minst mulig planer snart. Akkurat nå er jeg bare veldig klar for å legge meg. Det drøyer nok ikke så lenge. Klokken er jo snart sovetid uansett. Jeg skal løpe ut med hundene og så blir det å legge seg under dynen med varmeteppe på. 

 

Har du hatt en fin helg?

 

_____________________________________

#hverdag #sliten #helg #slapp #samvittighet

_____________________________________

22 kommentarer
    1. JA det er slitsomt med sånne selskaper! men koselig også da.. Men jeg liker best helger hvor det er gjøre ingen ting som er på agendaen..Ha en god ny uke! og sov godt!

    2. Se der ja 🙂 Ja nå er jo nesten alle barnebarna nådd meg igjen. Men nå er jo jeg en liten sprett 😛 Et nydelig vakkert søskenpar .. det må jeg si. Vi skal i to konfirmasjoner , den første til helga i Trøndelag 🙂

    3. Man blir alltid sliten etter slike sammenkomster, så godt det er sjeldent. 😉
      Flott bilde av deg og broren din forøvrig. 🙂
      Når det gjelder dårlige bilister, er det altfor mange av de, og utrolig at det går så bra som det gjør i trafikken. Jeg har ikke førerkort selv, og kommer heller aldri til å ha det, da jeg anser meg selv som altfor utrygg i trafikken. Har det best som passasjer, skjønt jeg hater å kjøre bil overhodet.
      Kos deg og slapp av! 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det er veldig koselig 🙂 Jeg blir fort sliten av ingenting, så slike helger hvor det skjer mye så er jeg sliten i en evighet etterpå 😛

    5. dedicat: Jeg har liksom alltid vært den høyeste jenta i familien, men nå ser det jaggu ut som at hu eldste av tantebarn-jentene (konfirmanten) tar meg igjen snart :O ha ha… Dette er den yngste broren min- jeg har en eldre bror og tre yngre. Han er her yngst av alle 8 søsken faktisk, og jaggu begynner han å bli stor han også 🙂

      Det er koselig med konfirmasjon- satser på dere får en koselig helg 😀

    6. Monica: Ja, veldig slitsomt, men veldig koselig- men jeg er glad det ikke er så alt for ofte 😉

      Nå skal ikke jeg påberope meg å være verdens beste bilsjåfør, for det er jeg så absolutt ikke, men et sted burde helt seriøst grensen gå. Jeg er helt for at folk som bremser ned til 60 i en 80 sone fordi det kommer et kamera burde få bot for å bremse ned foran kameraet- ærlig talt, hvis du ikke tør å kjøre i fartsgrensen forbi et kamera, da har du ingenting på veiene å gjøre! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg