LITT FLERE BURSDAGER.

 

Februar er liksom den måneden. 

 

I går hadde et søskenbarn bursdag. Sol Villemo blei hele 14 år. Fjortis på ordentlig nå. Hu hadde bursdagsselskap for et par uker siden, men da var jeg syk, så jeg fikk dessverre ikke feiret henne. Men hu overlevde helt sikkert det. Hu får heller få litt ekstra oppmerksomhet neste gang jeg treffer henne. Gratulerer så mye med dagen som var, Sol Villemo. 

I går hadde også svogeren min bursdag. Helge blei hele 51 år. Han er sammen med eldste søsteren min, og det trur jeg de har vært i 150 år snart. Kanskje ikke akkurat 150 år, siden helge er 51 år og søsteren min snart er 36 år, men de har i alle fall vært sammen i en evighet og det er jo en prestasjon i seg selv det. Gratulerer så mye med dagen som var, Helge. 

I dag er det bonustanten min som har bursdag. Rea blir 28 år. Herlighet som tiden går fort. Jeg trudde hu blei 25, eller noe sånt, men det var visst noen år siden hu blei det. Rea giftet seg med onkelen min for sikkert 5 år siden, og jaggu har hu overlevd alle nevøer og nieser, og generelt en stor familie hu fikk på kjøpet. Håper hu overlever for alltid. Gratulerer med dagen i dag, Rea. 

Det var enda litt flere bursdager denne måneden. Hvis ikke jeg har glemt noen nå, noe jeg trur jeg ikke har, så er ikke neste bursdag før den 17. februar. Da snakker jeg om familie altså. Det er nok av venner som ha bursdag de nærmeste dagene også. Februar er en travel måned når det kommer til bursdager, ingen tvil om det. Bursdager er jo hyggelig. 

 

Har du noen bursdager som skal feires fremover? 

 

____________________________________

#hverdag #bursdag #bursdagshilsen #familie

____________________________________

8 kommentarer

Siste innlegg