TRENING- JEG VILLE MEST BARE GRÅTE!

 

Denne gangen skal jeg være flink å gjøre nøyaktig som jeg får beskjed om!

 

Forberedelsene til å begynne å trene fortsetter. Jeg var hos fysioterapeuten igjen i dag, på en 50 minutters time. Hu snakket sist gang om å gi meg akupunktur i dag, men det blei utsatt. Jeg trur hu ville at jeg skulle bli enda litt mindre stiv i musklene. Jeg er forferdelig stiv i musklene! 

Ryggen er mye bedre enn den var, etter disse tre timene hos henne. Det er fortsatt vondt som fy, men det er mye bedre. Forrige time, som var tirsdag, hadde jeg så vondt at jeg spente meg mer enn det jeg slappet av. Visse punkt er så vonde at jeg rett og slett mister pusten og glemmer litt å puste igjen.

Men det er allerede mye bedre og glad er jeg for det. Beina mine der i mot, de er ikke gode for fem flate øre. Jeg har vært så støl de siste to dagene at det føles ut som at jeg har løpt maraton uten å strekke skikkelig ut etterpå. Jeg går som en Pingvin, nesten. Komisk til tusen. Og vondt!

Jeg er helt ødelagt fra livet og ned, egentlig. Jeg visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg når hu begynte å trykke rundt på rumpe og hofter. Det var så vondt at jeg ikke visste om jeg kom til å orke at hu skulle ta andre siden også. Jeg har høy smerteterskel, men dette er helt forferdelig!

Enda verre blei det når hu tok på innsiden av låret, nede ved kneet. Da ville jeg mest bare gråte. Jeg spente meg, beit tennene i sammen og konsentrerte meg som en gal for at øynene skulle holde seg tørre! Fremover skal jeg gjøre hver eneste øvelse jeg har fått i “hjemmelekse” minst tre ganger om dagen!

Denne gangen skal jeg være flink å gjøre nøyaktig som jeg får beskjed om! Jeg orker ikke å måtte gå igjennom det greiene her en gang til i fremtiden, bare fordi jeg har vært slapp! Jeg har heldigvis ikke ny time føre torsdag igjen, så frem til det skal jeg gjøre alt for at musklene ikke er så vonde! 

 

Er du flink til å gjøre som du får beskjed om?

 

____________________________________

#trening #fysioterapi #behandling #muskler

____________________________________

17 kommentarer
    1. Uff og uff..husker det der som en mare…har også vært der..og det er så vondt Jeg har ofte gått som en pingvin..eller som en gammel krøkke som jeg sier..helt forferdelig.. Håper du snart kjenner bedring! ønsker deg lykke til og god bedring! 🙂 Du spør om om jeg er flink til å gjøre det jeg får beskjed om? Tja..noen ganger..men veldig ofte så sklir det ut..og man sier..jada..det skal jeg gjøre..eller prøve å gjøre….:-)

    2. Å herrefred,, nå hørte jeg nesten et ekko fra madammen, Føler virkelig med deg og håper inderlig at det bærer mot bedring sakte men sikkert . Klem 🙂

    3. Jeg er en skikkelig unnasluntrer på sånt, må alltid litt flau innrømme for manuell terapeut, de gangene jeg har gått i perioder, at jeg ikke har gjort lekser osv.. 😛 Håper du blir bedre snart 🙂

    4. håper du blir kjapt bra min venn og ja er svaret eg gjør som eg får beskjed om så eg kan slippe mer dritt i fremtiden….eg liker ikkje smerte selvom eg har høy smerteterskel….eg går til legen og får mer sprøyter og dritt om eg ikkje gjør som eg får beskjed om..så eg sluntrer ikkje unna :)) flinkeguri der
      klememtingene og blåse på auaen <3<3<3<3

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk! Jeg håper beina blir bra snart altså, for dette er verre enn tortur. Huff, jeg skal i alle fall gjøre alt jeg kan for at det ikke skal bli slik igjen 🙂

    6. frodith: Jeg syns i grunn det er megaflaut når jeg sier at jeg trener jo litt innimellom, men så viser det seg at det er et år siden sist liksom.. Huff, nå må jeg skjerpe meg, for denne behandlingen her vil jeg ikke gjennom en gang til.

      Jeg trur jeg for første gang i mitt liv skal nyte spa-helgen neste helg! Jeg som ikke liker massasje- nå skal jeg bare nyte at de ikke torturerer musklene mine! 😛

      Tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg