NATUR #16

 

Natur. 

I dag har jeg så skallebank at jeg måtte ut å gå en tur i arbeidstiden. Det var i og for seg en jobbrelatert gåtur, men det var nødvendig likevel. Skallebanken er så ille at jeg nesten klikket på en stakkars uskyldig når jeg var på Nordby i sta. Jeg har ikke nok til frokost til Petter i morgen, så jeg kunne ikke droppe å reise over heller, selv om det fristet mest. Nå blir det snart en tur ut igjen. 

 

Har du hatt en bra dag i dag? 

 

_____________________________

#foto #natur #halden #brygga #gåtur

_____________________________

14 kommentarer
    1. Ikke så verst dag ..men ikke tipptopp heller ..:)) Kjedelig med slik hodevondt..kan hjelpe med frisk luft..men ellers får du bar ta det med ro til det bedrer seg..lettere sagt enn gjort kanskje.. Godbedringsklem <3

    2. I går starta dagen bra og ble bedre og bedre. Men om kvelden ble det helt kaos. Men utover ble det bedre dager vet jeg. Håper jeg finner tid til og kose meg alene litt med litt god thaimat og kanskje kino. Man trenger kvalitetstid alene etter en tung dag. Håper du har en fin uke foran deg.
      Ha en fin dag.

    3. Jeg hadde en ok dag i går, men dagen i dag er ikke til å skryte av. Så jeg føler med deg. Håper du er bedre i dag <3
      Klem 🙂

    4. Helge: Kjedelig med slike kaotiske dager. Håper du finner tid til å slappe av litt for deg selv- jeg er enig at man trenger litt tid for seg selv innimellom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg