FRA MYE TIL INGENTING.

 

Mye en dag, ingenting den andre dagen. 

 

Noen dager har jeg null idé om hva jeg skal dele. De små rusleturene med Petter er ikke så spennende at jeg orker å ha med meg kameraet, så det er ikke så ofte jeg har noen bilder å dele lenger. Så kommer det dager, slik som her om dagen, som jeg plutselig kan dele 3 innlegg på en dag. Kanskje ikke de mest spennende innleggene, men jeg har i alle fall noe jeg deler. 

Og så kommer neste dag og jeg har plutselig ingenting å dele igjen. Jeg må skikkelig vri hjernen for å komme på noe. Jeg tenker alltid på de få dagene der jeg plutselig har mye å dele, om jeg skal holde igjen det ene innlegget til dagen etter, tilfelle hjernene ikke fungerer like godt da. Men, så er det liksom en litt god følelse også, å kunne dele litt mer enn vanlig noe ganger. 

Så får det heller være lite til vanlig, mye noen dager og ingenting andre dager. Jeg føler meg så lite inspirert for tiden, med kun å gå hjemme, men likevel ikke orke å gjøre så mye og da blir det ikke akkurat så mye spennende å dele heller. Jeg er likevel optimistisk på at dette skal snu etter hvert, at jeg finner hverdagen litt mer inspirerende og dermed kanskje har litt mer å dele. 

 

Har du dager hvor det er vanskelig å vite hva man skal dele? 

 

_________________________________

#hverdag #inspirasjon #blank #uinspirert

_________________________________

24 kommentarer
    1. Jeg har også en lunefull kreativitet som kan gå fra 0 til 100 over natta og omvendt, så kjenner til den følelsen :/
      Veldig fine bilder da! Kjenner jeg lengter etter sommer nå!

    2. frodith: Ja, og det er jo veldig greit 😀 Selv har jeg valgt å ta en pause fra det, fordi jeg ikke orker å ta nye bilder og ikke har lyst til å bare ha gjenbruk hver eneste gang også 🙂

    3. Hmmm – jeg har forbausende få dager som jeg ikke vet hva jeg skal blogge om…. uuttømmelig kilde? Vet ikke…. en vakker dag stopper det vel opp kanskje! Klemmer <3<3<3

    4. Margrethe: Men det er fordi du har så flotte turer hver dag og er flink å dele bilder fra turene dine 😀 Håper ikke den dagen kommer, for jeg liker bloggen din 😉

    5. Alle har vanskelige dager hvor alt hoper seg opp. Det er bare slik det er. Og det smitter gjerne over på ting man skulle ha gjort. Så jeg skjønner deg godt.

    6. Helge: Ja, det er noe med det 🙂 Det er heldigvis ikke verdens undergang da, men litt kjedelig når man har lyst til å gi liv i fra seg, men ikke kommer på en dritt å si 😛

    7. Jeg liker godt litt slike “uviktige “og lette innlegg jeg.. Jeg har alltid mye jeg kan legge ut , men noen ganger har jeg liksom ikke “godfølelsen “for å dele det.. andre ganger deler jeg “hva som helst”..hehe.. Bildene her fikk meg til å tenke på at det går mot vår og at blomstene dukker opp… det blir deilig det 🙂 Klem og god natt <3

    8. Hei, synes du er flink å dele jeg. Jeg har nok ikke alltid noe å skrive om jeg heller eller ikke alltid jeg vil dele alt. Jeg tenker at jeg skulle laget noen innlegg med litt mer innhold. Om andre ting enn håndarbeid og turer, men det er behagelig og. Å skulle skrive om politikk og andre ting, så kreves det mer, og det krever mer energi, så det er mest behagelig å bare la være. Noen ganger er det kanskje ordene, mer enn inspirasjonen det skorter på og tid til å skrive innleggene, men nå er det ikke alt i livet mitt jeg kan/vil dele. Kanskje ville noen funnet dette interessant, men tenker at folk får lese om de vil..

    9. jeg har en bok jeg skriver ned absolutt alle idéene mine i, for jeg vet at det kommer mange dager hvor jeg har null idéer. hvis jeg ikke har boka tilgjenglig når jeg kommer på noe, så skriver jeg det på notater på telefonen så lenge 🙂

    10. annebe: Før var jeg litt slik “nei, fysjameg, slike innlegg kan man ikke ha”, men nå er jeg mer for de litt kortere, ikke fullt så viktige innleggene- et, kanskje to biler, og noen et, eller to avsnitt med tekst 🙂 Slik som når jeg kun deler et bilde 🙂

      Jaaaa, jeg er så klar for vår, så måtte dykke litt i arkivet her for å finne litt vårfølelse 🙂

    11. fjellgeitbundingen: Mye enig med deg der. Jeg har også sånn tusen ting jeg kunne ha skrevet, men så er det liksom ikke alt jeg vil dele heller- det blir på en måte for personlig og andre folk blir “innblandet”.

      Og så tar det to uker før jeg orker å ta med kameraet ut, så da får jeg liksom ikke delt et bilde, eller tjue heller 😛

      Og jeg har ellers mye på hjertet av litt sammfunnstypiskeinnlegg, men som du sier, de krever litt mer og noen ganger strekker ikke energien til, og andre ganger vil bare ikke ordene komme ut i den formen, eller rekkefølgen jeg ønsker, og innlegget blir derfor aldri ferdig 😛

    12. Helena Westergren: Det har jeg også, men det er mest slike innlegg som krever litt mer og gjerne skal formuleres bra, og på slike dager er det ikke alltid de passer seg å skive liksom :O Men det er en veldig kjekk måte å huske ting på, og ellers få litt ideer på hva man kan skrive om 😀

    13. Ja sånn er det noen dager…mye å dele, og andre dager lite…er nok lurt å spare noen til “dårlige tider”, men jeg har også vansker med det…OG jeg har jo klart å glemme at jeg har de også…Men noen ekstra bilder har jeg til dårlig tider…hihihi.. Du må ha en god dag! og håper dagene dine blir bedre!

    14. Toini: Ja, hadde nok vært lurt å spare de, men så er det jo litt gøy å ha en slik dag der man faktisk kan dele 3 innlegg også, eller i alle fall 2 🙂

      Håper du får en fin-fin dag også 🙂 Mannen din har vel reist over helgen, men du har vel nok å underholde deg med likevel? 🙂

    15. Sv: ja..det er jo deilig å føle man får ut masse også! Ja jeg koser meg alene..er blitt litt sånn at jeg faktisk koser meg masse alene..eller med mine tre små…og Bjørn er med en gjeng med rusmissbrukere og Petter uteligger på Femundsløpet…så han koser seg han også..Da koser jeg meg her hjemme i fred og ro…Liker det…uten alt for mange må ting! 🙂

    16. Toini: Slik er jeg også. Deilig å ha de hjemme, men jaggu nyter jeg når jeg har en dag, eller fem aleine også 😉 he he.. Petter er jo verdens beste underholdning <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg