BARE LITT SYK.

 

Blir det ikke verre enn dette så skal jeg ikke klage for mye altså. 

 

Syke folk overalt, og selv om jeg har unngått de så godt det har latt seg gjøre så har jeg likevel blitt syk. Mulig det var noen syklinger på kampsporttreningen her om dagen! Jeg har i alle fall ikke fått influensa da, og håper jeg slipper unna det. Enn så lenge er det bare halsen som er fryktelig vond, hodepine til tusen og et trykk i topplokket fra pannen og ned i brystet. 

Jeg er med andre ord ikke død riktig enda, og håper ikke det blir verre heller. Dette er ille nok liksom. I tillegg er jeg jo støl alle plasser, så det gjør jo vondt i hele kroppen når jeg hoster og nyser. Lite teit å bli syk etter at man har hatt en skikkelig treningsøkt liksom. Typisk min flaks. Energien er ikke helt på topp da, men jeg skal i alle fall få lagt ut bidragene til VM hos Frodith. 

 

Er du med på VM hos Frodith? 

 

____________

#hverdag #syk

____________

8 kommentarer
    1. Riktig god bedring ;o)) Ja det hostes og nyses rundt meg også, og jeg gjemmer med ned i skjerfet i håp om at det skal holde basseluskene unna, hihi!
      Nei jeg har valgt å ikke være med i Frodith’s WM, har dessverre ikke noe tiltak til å gå ut å ta noen bilder av vinteren kjenner jeg.

    2. Vera Lynn: Tusen takk <3 De dere basseluskene kommer jo til alle veien uansett tydeligvis :O Bahh 😛

      Ånei, men du hadde sikkert hatt noen flotte bidrag i arkivet ditt? Jeg har brukt både gamle og nye bilder 😀

    3. Uff..du kom deg ikke unna nei…men basseluskene henger jo i trappeoppganger også..så om disse i oppgangen din er syke..så kan du fort bli det du også..om du er litt ned i imunforsvaret…Håper det går fort, og at du snart er bra….God bedring!

    4. Toini: Nei, de har nok pustet mer enn nødvendig i den gangen der altså.. Men men, håper ikke det blir verre og at jeg i alle fall slipper unna influensaen som alle andre har… 🙂 Takk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg