FOTO- PETTER PÅ STRANDEN.

 

Noen ganger må man bare løpe litt. 

 

I dag har vi vært å feiret ene søskenbarnet mitt som blir 1 år i dag. Hu er så søt! Siden vi skulle være borte i mange timer fikk Petter bli med. Jeg dro heller litt tidligere slik at Petter kunne få løpe litt på stranden. Det har vært en smule småkjølig i hele dag og det har regnet litt innimellom, så strendene var tomme.

Vi tok en tur på den samme stranden som vi var her om dagen. Der er det oversiktlig og greit slik at Petter kan få løpt litt i fra seg. Det er ikke hver dag han får løpe fritt nå under båndtvangen, ikke utenom heller for den saks skyld, men sjeldnere nå, så da er det greit å være et sted mennesker ellers bråker en del.


1. Viktig å drikke vann på turen. 


2. Det kan hende man ser noe, hvis man følger ekstra nøye med.


3. Men det beste er uansett ikke hva man ser, men å få løpe litt fritt.


4. Lader opp til skikkelig fart.


5. Han nærmest flyr gjennom gresset. 


6. Vassing er gøy. Jeg trenger vel ikke å si at nappingen begynte, men stoppet opp underveis?


7. Litt sliten.

Når vi kom opp til selskapet fikk Petter ligge i bilen å sove. Han fikk et par turer ut for å hilse på familien. Alle elsker Petter og Petter elsker pølse. Jeg har en onkel som fôrer han med det meste. I dag var det Filippinsk mat som sto på menyen, som er en del krydder, så i dag fikk han beskjed om å kun gi pølse.

Petter elsker som sagt pølse, så han veit ikke hva han gikk glipp av uansett. Maten var veldig god for oss mennesker! Men nå er vi slitne etter en lang dag ute og på farten, så nå skal vi roe helt ned for kvelden. Vi har tenkt oss hjem i morgen, så vi må lade opp til en lang kjøretur i morgen formiddag. Det orker vi.

 

Har du hatt en fin søndag?

 

______________________

#foto #hund #strand #vann

______________________

14 kommentarer
    1. Høres koselig ut…Ja jeg tar jo også ofte med hundene..så kan de kose seg i bilen mens jeg er i selskap..Flotte bilder av Petter, og ja..jeg så at du hadde nappet..eller at det var en del unappet..så det så godt på den fargene..med svart syntes det ikke så godt syns jeg..Håper alt er bra med deg og dine dyr..og ha en god kveld!

    2. At Petter koser seg på stranden er ikke vanskelig å se :o)) Det er nok godt å få ut litt energi, og røre på seg. Hehe, Filipinsk mat er kanskje ikke den beste hundematen, men veldig god menneskemat :o))

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Det var veldig koselig 😀

      He he- ja, det syns ekstra godt på Petter, syns jeg. Pelsen hans er jo tre farger også (hvert stå liksom), så minste lille ting forsvinner. Trudde jeg var smart nå og begynne fra bunnen og avslutte på toppen. Jeg mister jo gjerne lysten underveis, og da ser han jo så teit ut med kort på toppen og langt på sidene og under magen. Men, han så jo like teit ut nå når jeg ikke kom så langt som å ta hele sidene en gang 😛 ha ha.. Men skal ta det i løpet av uken 🙂 Alt altså 😛 he he..

    4. Vera Lynn: Livet er å få løpe <3 Nei, filippinsk mat passer ikke så godt til hunder- han hadde ikke dødd, men mulig litt løs i magen 😛 he he..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg