HVERDAG- SOM DEN KLØNA JEG ER.

 

Det er en grunn til at jeg ikke oppholder meg på kjøkkenet mer enn nødvendig. 

 

Med kniv i hånden går det som regel galt. Jeg skulle bare dele opp litt vannmelon, men greide like så godt å kutte meg i fingeren. Ganske langt og ganske dypt. Sånn kan det gå når man er klønete. Enda godt det var siste biten av vannmelonen jeg skulle dele. Ellers hadde jeg vel risikert å miste en finger. 


Au!


Det blør alltid så mye fra fingrene. 


Når man ikke har plaster og må gå i hunde-skapet for å finne førstehjelpsutstyr. 

For litt siden blei jeg satt til å kutte opp paprika. Det første jeg greide var å trykke kniven rett i hånden. Heldigvis stoppet paprikaen noe av trykket så det stoppet før jeg stakk hull på huden. Det er en grunn til at jeg ikke oppholder meg på kjøkkenet mer enn nødvendig. Jeg er så klønete med kniv. 

 

Er du klønete?

 

_________________________

#hverdag #klønete #kniv #blod

_________________________

36 kommentarer

Siste innlegg