HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Det har ikke vært den verste tirsdagen jeg har hatt.

 

Hvis hver dag er en mandag så er tirsdag den verste mandagen. Det er ikke litt tull en gang. Likevel kan jeg nå, allerede på tirsdag, si at mandag er den verste mandagen denne uken! I går var en forferdelig dag, for å si det mildt. Det endte med at jeg sov hele kvelden og litt til.

Jeg hadde så sykt skallebank i går at jeg ikke en gang orket å gå tur med hundene etter jobb. Heldigvis var hundene helt utslitt i går, så de sov som stein hele dagen og kvelden. Jeg sovnet på sofaen og våknet etter sengetid. Det var bare å gå rett ut med hundene og mate de føre jeg la meg.

Jeg hadde fortsatt skallebank når jeg sto opp i dag, men langt i fra så ille som i går. I dag har derfor vært en bra dag, til tross for at det er tirsdag. Jeg har vært med på to runder med trimtur på jobben i dag. Jeg trengte litt frisk luft mot skallebanken. Vi er ivrige på 10 mil i april.


Trimtur med kolleger. De visste ikke at jeg tok bilde.
 

Vi ligger ikke så godt an sånn egentlig, men vi går en, noen ganger to runder på 1 kilometer i arbeidstiden. Det er greit å få med seg en ekstra kilometer. Spesielt når man blir liggende å sove en hel dag, slik som jeg i går. I dag har vi vært mer aktive, med tilsammen 6.5 kilometer.

I morgen blir det vanlig morgentur, men jeg trur nok at det kun blir Iimo som blir med på en rusletur etter jobb i morgen. Petter er sliten så han skal få hvile litt. En liten runde rundt huset blir det selvsagt, men ellers skal han få sove mens Iimo og jeg legger bak oss et par kilometer.

Det er ikke bare lett å være unghund og bruke masse energi på å skulle få med seg absolutt alt på tur. Selv om vi ikke går så alt for langt enda, bruker han mye energi i ulike former på turene, så han blir sliten. De sover som stein begge to nå, så jeg skal komme meg i seng jeg også. God natt. 

 

Liker du tirsdager?

 

__________________________________________

#natten #sove #sliten #skallebank #tur #10miliapril

__________________________________________

10 kommentarer
    1. Ja det er alltid godt at det noen ganger blir en ny dag, nye muligheter…hihih. Hver dag er like her i huset..så tirsdager er helt ok.. Ha en god natt!

    2. Spiller ingen rolle hvilken dag det er her… Sykemeldt, ellers turnusjobbing 🙂
      Av og til er det helt greit å dele litt på hundene, hadde det sånn idag jeg og.. Bella fikk lang tur og Skido fikk kun en runde i nærområdet, han begynner å bli sliten stakkar

    3. Malinshjerte: Nå er jeg på plussiden igjen 😉 he he.. Som regel er det fleste dager like, men likevel greier tirsdag å skille seg ut med å være litt kjip liksom 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg