TILBAKEBLIKK, MARS.

 

Første kvartal er over. Tiden bare flyr! 

 

Månedens foto

 

Månedens opptur

Uten tvil at jeg har jobbet de siste 2.5 ukene uten at det har vært et problem for helsen i det hele tatt. Jeg håper så veldig at det varer, noe jeg trur det vil. Det har vært deilig med litt påskeferie, selv om jeg bare har jobbet i 2.5 uker, men jeg gleder meg veldig til å skulle jobbe igjen til uken. Jeg trives utrolig godt på min nye jobb. I tillegg fikk jeg fridd til Thomas og han sa ja! 

 

Månedens nedtur

Denne måneden har jeg faktisk hatt litt nedtur. Mange veit at jeg har ventet på valp i ca. 2 år nå, og planen var at jeg skulle få valp nå om ikke lenge. Men, slike ting er vanskelig å planlegge, da man aldri veit om det faktisk kommer valper. Og dessverre kom det ingen valper, så da må jeg bare vente enda lenger da. Jeg har gledet meg så lenge, og så skjer det ikke. 

 

Månedens turer

Jeg har faktisk fått med meg noen turer denne måneden. Kanskje ikke så mange sånn egentlig, men vi har hatt noen fine turer på nye stier. Vi har i alle fall kost hos med fint vær, masse løping, herjing og evig mye kos. Fine gutten. 

 

Månedens tanker 

Det har naturlig nok blitt en del tanker med ny jobb og venting på valp som aldri ser ut til å kommer. Ellers har jeg tenkt litt rundt hva som egentlig feiler folk. Sorry at jeg sier det, men noen ganger har man lyst til å banke litt vett inn i skallen på folk.  

Månedens blogger

Denne måneden må jeg nesten trekke frem Frodith igjen. Hu har begynt med en type fingeraktivitet som er både fin og morsom og artig. Hvis du ikke har fått det med deg enda må du inn å se. Hu er så kreativ at man nesten ikke skjønner hvor hu får alt i fra. Så, ta turen innom Frodith og kos deg med alt det flotte hu formidler gjennom ord og bilder. 

 

Månedens blogginnlegg

Denne måneden har jeg blogget en del, selv om det noen ganger blir med det ene innlegget om dagen. Man merker på folk hvilke dager som er rolige og hvilke dager folk er mer aktive, så noen ganger velger jeg bevisst å ikke dele mer enn det ene innlegget. Noen innlegg jeg vil trekke frem: 

JEG FRIDDE, OG HAN SA JA! ♣

HVIS DU IKKE HAR RÅD TIL Å HA KATT, SÅ IKKE SKAFF DEG EN! ♣

HOLDNINGER PÅ PARADISE HOTEL ♣

HVOR KOMMER DETTE BEHOVET I FRA? ♣

 

Har mars vært fin for deg? 

 

_______________________________________________________

#hverdag #tilbakeblikk #oppsummering #opptur #nedtur #tanker #foto

_______________________________________________________

12 kommentarer
    1. Mars ble avslutta i går. Og da gikk jeg flere turer enn før ellers var det en kald måned og min mor ble 90 år. Ellers huskes en vinter som ble meget lang og kulderekorder ble satt flere ganger på mange steder. Ha en fin dag.

    2. Helge: Jeg har også gått mye mer i mars enn tidligere og håper i grunn april blir bedre på den fronten 😀 Mye fint som skjedde i mars, og håper det blir mye fint i april også 😀

    3. Du har hatt litt av en måned 🙂 mye kos og oppturer. flott med nye jobb 🙂 Tusen takk for gode ord. Morsomt og koselig å bli trukket fram fordi folk liker det man har skrevet 🙂 klem <3

    4. frodith: Mars har jevnt over vært en fin-fin måned 😀 Satser på at april blir like bra 😀

      Bare koselig å kunne snakke fint om andre <3

      Forresten- jeg har fått pakke i posten (jobber med saken) 😉

    5. Så trist å høre at det ikke blir valp…enda…For..det kommer nok…du må bare vente litt til…En god måned, og jeg ønsker deg en god april også… Fortsatt god påske!

    6. Toini: Sånn er det. Har jeg ventet i to år så kan jeg vel vente i to år til, virker det som :O Ja ja, er jo ikke så mye man får gjort med det når man på en måte har bestemt hvor man skal ha valp i fra… Da må man bare vente til det blir valper der i fra da 🙂

      Håper april blir super for dere også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg