MÅNEN OVER FESTNINGEN.

 

Tur på festningen er aldri feil. 

 

I dag var det igjen tur, eller tut som vi helst sier, på festningen med ei kollega og Ronaldo. Jeg burde ha tatt et bilde av Ronaldo når det var lyst og man faktisk så han. Det får bli neste gang. Veldig kjekt å gå tur i dagslys altså, på kvelden.

Månen sto fint over festningen i dag. Hadde jeg vært smart hadde jeg tatt med meg speilrefleksen, men så langt tenkte jeg ikke. Månen blir liksom så liten på slike bilder med mobilen. Uansett var månen der, så vi fikk se den, det er det viktigste.

Flaks det var lyst i dag, for vi gikk kun å snakket om Truecrime- og skrekkpodden, og da aller helst om Raken! Hvis du ikke har hørt om Raken, så anbefaler jeg det. Da helst når solen står høyt på himmelen og du ikke skal sove aleine på evigheter.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#foto #festningen #måne #tur

12 kommentarer

Siste innlegg