GLEMTE DET JEG SKULLE SI.

 

Jeg husker det fortsatt ikke. 

 

Tidligere i dag tenkte jeg på noe jeg hadde lyst til å skrive om, men nå har jeg glemt det. Sånn går det når man ikke er flink til å notere ned ting. Det dukker vel opp før, eller siden. Vi har nettopp vært på en liten rusletur rundt nabolaget her, mens Kristoffer er i Sverige og skal finne seg en drage. Herlighet jeg lever i en fantasiverden. Når han sier at han vil ha en drage og min første tanke er; hvor finnes de og kan man få kjøpt en? Det var selvfølgelig ikke en ekte drage.

Han skal ha en lekedrage han kan leke ute i vinden med. Når jeg var liten lagde vi egne drager av avispapir, noen pinner og snor av ymse slag. Funket helt greit det altså, såvidt jeg kan huske. Mulig det er litt mer spennende med kjøpedrager? Jeg har i grunn aldri prøvd. Nei, nå håper jeg han kommer hjem snart for jeg er sulten som fy. Jeg er ikke verdens mest hyggelige person når jeg er sulten, så da kan det vel hende han drøyer litt ekstra lenge for å slippe meg. Neida. 

 

Lever du i en fantasiverden? 

 

__________________________________

#hverdag #glemsk #drage #fantasi 

__________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg