PARTY PARTY.

 

En koselig kveld skal det bli. 

 

I går var jeg på farten hele dagen. Eller, først var jeg på jobb og så var jeg på farten tilsvarende en hel arbeidsdag etter det. Jeg var helt slakt når jeg kom hjem 23.30, men holdt på å skravle hull i hodet på Kristoffer, som for øvrig allerede hadde lagt seg, likevel. Man må lande litt før man sovner liksom og jeg hadde mye å fortelle da, som vanlig. Jeg var tur-retur Gardermoen i går, og med to hodeløse kyllinger på tur er ikke det bare bare altså. Flaks vi kom oss ut der i fra. 

I kveld skal vi ha en litt sein sommerfest med jobben. Det er min første sommerfest med de nye kollegene mine, så det kan bli ekstra koselig. Jeg hadde i utgangspunktet ikke planer om å drikke noe annet enn vann, og en Red Bull for å være sikker på at jeg ikke sovner, men det blir visst til at jeg tar et par kalde likevel. Det blir ikke mer enn et par altså, for det orker jeg ikke. Men det blir koselig med grilling og litt leking og det som følger med. Party party all night (not) long. 

 

Har du noen planer for kvelden? 

 

_____________________________

#hverdag #sommerfest #helg

_____________________________

10 kommentarer
    1. Jeg har også planer. Skal forflytte meg ned til der hvor bryllupet til venninna min skal være i morgen kveld. Overnatter hele helga. Greit å få en natt der nede, drar ned sent.. 🙂 Kos deg på fest <3

    2. Du verden så mange ting du skal gjøre. Party på jobben og grilling er ikke så dumt, man trenger litt nyheter fra andre avdelinger. Heldig du da.. mange drømmer om slikt noe..Kos deg på festen og ha en fin helg.

    3. Anonym: Kun vår avdeling som skal treffes da 😀 Usikker på hva du mener men at jeg er heldig for at mange drømmer om noe slikt? Men joda, hadde det koselig på fest 🙂 Håper du har hatt en fin helg så langt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg