TRENING- DET GJØR NOE MED HUMØRET.

 

Bare det å føle seg i fin form gjør noe med humøret. 

 

I går var jeg nesten en full dag på jobb og trente sammen med kollegene mine etter jobb. Det føles deilig å endelig ha litt energi til både jobbing og trening, spesielt på samme dag. Og da føles det enda bedre når jeg i dag var innenfor døren på jobb før klokken åtte i dag tidlig. Jeg føler meg menneskelig!

Det var en tung treningstime i går, men ikke så veldig tung som mange andre. Jeg tok det veldig med ro i går fordi jeg hele tiden var på grensen til å få kramper i leggene. Men det gikk greit. Jeg begynte å kjenne det allerede i natt at beina har fått gjennomgå. Litt greit at jeg skulle på varmtvanntrening i dag. 


Jeg var ganske så klar for treningen i går altså.

Jeg var som sagt på jobb til klokken åtte i dag og skulle trene i varmtvann fra ti til elleve. Egentlig vil jeg helst ikke jobbe etter jeg har vært og trent, for jeg blir så utrolig sliten av det, så jeg dro hjem etter en times jobbing etter jeg kom tilbake. Jeg spiste lunsj først, så fikk i alle fall hvilt litt, så det hjalp. 

Det er ikke alltid det passer seg å ikke jobbe den dagen jeg trener, men sånn er det bare. Jeg prøver å planlegge dagene jeg jobber, men formen er ikke helt på bølgelengde alltid, så da må jeg bytte litt rundt på dagene. Da blei det litt jobbing i dag, men det gikk greit. Jeg har bare jobbet 3 timer tilsammen. 


Smoothie er alltid godt etter trening. I dag blir det ingen smoothie før seinere. 

Det gjør virkelig noe med humøret etter at man har overlevd en ganske tung treningsøkt. Og det gjør så absolutt noe med humøret at man orker å jobbe mye mer enn tidligere. Jeg jobber kun 50% nå, men det er så mye mer enn for bare noen få måneder siden. Jeg er liksom glad hele tiden nå, uansett. 

Og selv om jeg har en litt dårlig dag, så gjør det ingenting, for jeg veit at det går over, at jeg kun trenger å hvile litt ekstra innimellom. Jeg har ikke vært skikkelig dårlig flere dager på rad på veldig lenge. Ikke slik at jeg ligger rett ut med smerter alle veier. Det er så deilig! Håper det varer. 

 

Blir du glad etter trening?

 

____________________________________

#trening #varmtvann #styrke #glad #energi

____________________________________

16 kommentarer
    1. Så godt du fikk føle deg litt normal, selv om det ikke varte hele tiden 🙂 Ta vare på følelsen! Og enda bedre at du ikke har hatt flere dårlige dager på rad, noe må jo funke da 😀
      Er nok ikke så glad i trening jeg, men liker naturen og fjellet. Blir kjempeglad etter en god fjelltur, savner det <3

    2. Blir egentlig litt glad etter trening 🙂 Jeg skulle nok trent litt mer sånn sett, husker jo det er en boost 🙂 Men er ganske glad uten også 😀 ha-ha

    3. Så deilig! Ja, jeg blir alltid glad etter trening. Pleier ofte å trene hardt, slik at jeg blir ordentlig sliten. Men, jeg får alltid en lykkefølelse under trening og etter! Smoothien ser kjempe god ut 😀

    4. Du er kjempe flink. Selv liker jeg ikke trening, det er liksom trening nok å gå tur med toya som er sterkere enn meg og som har de musklene på lårene. Hun går jo ikke fint i det hele tatt, og plutselig så springer hun fram og trekker alt hun klarer fordi hun skal ha den skiten. Så jeg ser sikkert teit der jeg går på tur med hundene 😂

    5. Så godt å høre!! og så flott!!Da går det fremover.. Men obs, obs..ikke gjør for mye nå da.så du er tilbake igjen! Lykke til, og kos deg i helgen!

    6. Margrethe: Ja, det trur jeg også 🙂 De andre kollegene mine sier det også- de trener ikke så mye på fritiden heller liksom 🙂 Så veldig glad for at sjefen faktisk gir oss denne timen på torsdagene, ellers hadde jeg nok ikke vært så veldig flink i lengden 😛

    7. Anonym: He he – er trening nok det ja 🙂 Mine er jo megasterke, men de veit det heldigvis ikke selv, og jeg er jo litt streng når det kommer til å oppføre seg i bånd, så de er ganske flinke <3

    8. Synes du er så flink 😀 Jeg må bli flinkere jeg og ;s Har slitt veldig i det siste, og det går skikkelig utover nattesøvnen. Har kuttet ut medisiner, så jeg skal begynne med innsovningstabletter igjen en liten periode.. Så blir jo helt satt ut av det også ;o Vil man ha hangover og sove litt bedre en natt, eller ikke sove i det hele tatt xD Hmm..
      Får håpe det holder seg slik hos deg, og at det letter mer og mer 🙂 Man blir jo helt desperat de periodene det bare varer og varer..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg