TRENING- ALLE DE GJEMTE MUSKLENE.

 

Når man oppdager muskler man ikke har. 

 

Jeg kjenner godt i armene i dag at jeg var ute å måket i går. Heldigvis var det ikke så mye armer under treningen i dag. Heller mage og bein med mase balansetrening. Og jaggu oppdaget jeg muskler i sidene jeg ikke var klar over at jeg hadde. Det var ungt som fy, I tell you.


Trykk på bildet hvis du vil se oppskriftene på favoritt smoothiene mine

Jeg svettet som en gal under trening i dag. Jeg var ikke aleine om det, så jeg trur ikke jeg kan skylde på overgangsalderen. Det var en tung og effektiv treningsøkt. Jeg gruer meg litt til stølheten i morgen og på lørdag. Jeg skal strekke litt ekstra ut under øvelsene mine før jeg legger meg. 

 

Har du trent i dag?

 

__________________________________________

#trening #smoothie #styrketrening #balansetrening 

__________________________________________

12 kommentarer

Siste innlegg