DETTE ER HINDERLØP.

 

Noen aper seg mer enn andre. 

 

Jeg har skrevet noen ganger om disse hinderløpene som Kristoffer og broen min er med på innimellom. Blant annet Barskingen og Toughest. Hinderløp er rett og slett et løp der man skal igjennom hinder. Noen mer tekniske enn andre. Det kan være balansegang, tauklatring, hopper over ting og krabbe under ting, for å nevne noe. Noen ganger må de til og med svømme og bade i gjørme. I går var en rein hinderbane. Altså ingen løping i tillegg, slik som på Barskingen.  


1. Rino kaster seg frem i ringer. Jeg husker ikke hva hinderet heter.


2. Kristoffer klatrer i nett. 


3. Rino “sklir” bortover et tau. 


4. Kristoffer klatrer fra det ene hinderet til det andre. 

I går var det altså konkurranse hos Farm Ninja Challenge som ligger i Rakkestad. Bjarte, som driver dette stedet hjemme i sin egen låve, har virkelig satset stort på dette og hadde i går sin 3. konkurranse. Ellers har han faste treninger et par ganger i uken og tar i mot folk etter avtale. Absolutt et sted å anbefal hvis du liker å ape deg litt. Jeg skal løpe Barskingen neste år, så jeg må snart begynne å trene litt hinder hos Farm Ninja jeg også. Tipper jeg brekker noen bein i kroppen.

 

Har du løpet hinderløp før? 

 

__________________________________________________________________

#trening #hinderløp #hinderbane #farmninjachallenge #farmninja

__________________________________________________________________

20 kommentarer
    1. Tøffinger det der, og sterke må de være. Sist jeg var med på hinderløype tror jeg må ha vært på barneskolen….så det begynner å bli veldig mange år siden 🙂 På slutten av 70-tallet hi hi. Lykke til med trening til neste års løp 🙂

    2. Flotte saker. Et eldorado for slike folk. Krever styrke og trening bak. Skader kan det bli i alle idretter og jeg regner med at dere har plaster, bandasje og is ikke så langt unna. Er herlig plass det der, et godt miljø for den slags idrett i Østfold. Ha en fin dag.

    3. Wow! Beundringsverdig 🙂
      Jeg har aldri prøvd meg på hinderløyper. Det krever myyye mer muskler i armer og bein enn jeg har, hehe..
      Men livet er jo egentlig en eneste lang hinderløype, så slik sett har jeg jo prøvd det hele livet 😉

    4. Helge: Krever masse styrke- jeg prøvde et par hindre og jeg har ikke styrke 😛 ha ha

      Ja, plaster og det som er er inne i låven det også 😀 Sikkerhet først, men skader kan skje uansett hvor forberedt man er 🙂

    5. Mima: Veldig 😀

      Ja, herlighet, jeg har ikke så mye muskler jeg heller 😛 ha ha.. Klarer ikke et eneste hinder 😛 he he..

      Hei, den siste setningen likte jeg 😉

    6. ladyaugust: Ja, de er helt rå 😀 Og det er jo gøy, så lenge man får til noe og kan finne teknikker på å greie de vanskelige 😀 Jeg mangler jo alt av muskler i kroppen til å greie noe som helst :O ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg