ET SPEEDMONSTER VED NAVN JUSSI-PUSSI.

Ting skjer og da flyr dagene.

Altså, er han ikke noe av det vakreste dere har sett? En sånn sjarmerende og snill liten fis. Egentlig bare låner jeg han litt, men jeg må si jeg vurderer veldig hardt å ikke levere han tilbake. Ha ha. Eieren er klar over det, og alle som kjenner meg veit at det er faren ved å la meg “låne” hunder. Frøken Knut liker han veldig godt også, selv om hu så klart må opprettholde imaget sitt som Diva-Bitch, men når hu trur ingen ser er hu superfan av han. Frøken Knut liker ikke så godt å være aleine, samtidig som hu helt ikke vil dele oppmerksomheten med noen. Men det går strålende, de leker, spiser og sover sammen.

Han er et speedmonster. Frøken Knut har null sjanse til å holde følge med han. Det greier i og for seg ikke jeg heller. Jeg trur jeg har hatt han i et par uker nå og det går veldig fint. Han har funnet seg godt til rette, men må så klart teste noen grenser innimellom. I går lærte han av Frøken Knut å jage nabokattene ut av hagen. Heldigvis er han helt super på innkalling, så katten kom seg trygt unna, selv om jeg tviler på vi ser den her igjen på evig lenge. Like greit, for nå er det så sykt mye kattedritt overalt på tomten vår, så seg håper i grunn de kan holde seg unna. Det er liksom ikke bare én katt som driter her – det er alt og alle!

Jeg tørket støv av kameraer mitt i går, som dere kanskje ser av bildene. Det tok meg nesten 45 minutter å få bildene over fra kameraet til pc’en. Jeg er ikke helt vant med mine nye Mac enda, men jeg har i alle fall greid å få over bildene, redigert de litt og så delt de her. Satser på jeg bruker en brøk del av den tiden neste gang. Jeg kjenner det er alt for lenge siden jeg brukte kameraet så det skal jeg gjøre en endring på nå. Selv om mobilkameraet mitt er i en egen klasse for seg selv er det noe eget med det å faktisk holde et speilrefleks i hendene. Jeg var sliten i går så jeg la ikke så mye i bildene, men jeg er i gang!

 

ELEVELE

 

 

#hund #foto #hverdag #livet #bilder

8 kommentarer
    1. Så skjønn! Og fine bilder! Hihi, du og hunder, ja……! Godt de koser seg sammen da! Jeg må skjerpe meg og ta fram kameraet igjen, jeg også – blir nok for mye mobilbilder – enklest lissom! Håper du inspirerte meg nok nå! Klem <3

      1. Mobilkameraet mitt er i grunn bedre enn speilrefleksen min, men det er liksom noe med det å holde et kamera i hånden 🙂 Ikke har jeg vært særlig flink til å bruke mobilen heller… :O

    2. Kjempe fint er han! Jeg kjenner meg igjen i å bruke heller telefon kamera enn vanlig kamera. Har en Canon 7D fra mange år siden men den ligger og samle støv. Den er tung og mye lettere med telefon. Fint at du kan lån en så nydelig gutt i ny og ne, det må være helt perfekt! God helg!

      1. Takk <3 Veldig enkelt med mobil, og n´de nyere mobilene nå har i grunn mye bedre kamera enn de kameraene vi har (jeg har Nikon D4200), så det er jo ikke feil å bruke mobilen 🙂 Jeg har bare ikke vært flink til det heller de siste årene, så håper på litt inspirasjon nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg