NATUR #23

 

Natur. 

 

Jeg stemmer for høst året rundt jeg, med alle type vær som følger med. I går var det sommer ute igjen. Vi hadde over 20 grader langt etter at solen hadde gått ned og mørket for lengst hadde meldt sin ankomst. Jeg var på hockeykamp i går, og satt å smøfrøys litt inne på hallen der. Når vi skulle hjem og kom ut døren blei vi møtt av en vegg av varme. Deilig! Jeg trenger ikke over 20 grader på høsten jeg altså, men i går var det faktisk deilig med litt varme igjen. 

Det var ikke sånn uutholdelig varme som det var i sommer. Det var rett og slett en veldig flott dag i går, selv om solen ikke alltid var fremme. Etter hockeykampen dro vi på får i kål-middag hos broren min. Det var godt. Jeg har ikke spist det på sikkert 4 år, så jeg tok igjen for det, kan du si. Popcorn og kanelgifler greide jeg også å trykke i meg i løpet av kvelden. Lørdag og første gang på to uker at jeg kan spise noe godt. Og drikke Red Bull. Himmelsk altså. 

 

♠ ELEVELE ♠

 

___________________________________

#foto #høst #sommer #varme #helg 

___________________________________

12 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om jeg vil ha høst hele året, men store deler kan jeg være med på ;o)) Varmt og godt i dag også, gradene er oppe på 19.4 nå. Nesten sommer det jo ;o))

    2. Det hadde vært kjempekoselig med høst hele året – hvis det var vår-høst, sommer-høst, høst-høst og vinter-høst – for jeg liker noe ved alle årstidene 😀
      Så koselig at du fikk varmet deg med masse fårikal hos broren din i går <3

    3. Ja du er jo ekstra glad i høsten 🙂 Liker den jeg også..men aller mest glad i sommer 🙂 Høsten er jo nydelig å fotografere da..som bildet her viser 🙂 Fårikål er godt, hadde det for et par uker siden vi :)) Klem <3

    4. annebe: Men jeg stemmer i alle fall for at hele året har høsten sine farger, så kan vi heller ha årstidene slik som de er, med litt kortere vinter 😛 ha ha

    5. Ja nesten enig med deg..Elsker høsten..men litt godt med litt sommer også…Tror jeg har kommet til at det er greit med de 4 årstiden vi har…hihihi….Var en herlig helg….varmt og godt til å være midten av oktober…Flott bildet!

    6. Toini: Men da vil jeg egentlig stemme for at alle årstidene har høsten sine farger, og at bladene ikke detter av trærne så lenge om gangen 😉 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg