HØST.

 

Håper den er her en stund. 

 

Det blåser, innimellom regner det, noen ganger er det sol og det er litt kjølig. Typisk høst, og jeg elsker det! Endelig er luften frisk og deilig. Jeg har gått i mange måneder nå og følt at jeg ikke har fått pustet i den intense varmen som var. Høsten er uten tvil min favoritt årstid. Ikke for varm og ikke for kald. Jeg håper høsten faktisk varer en stund og ikke går over til vinter like fort som våren gikk over til sommer. Jeg vil ha frisk luft og flotte farger i naturen, lenge! 

 

Hva liker du best med høsten?

 

_______________________________________

#foto #høst #farger #luft #friskt #natur

_______________________________________

12 kommentarer
    1. Jeg elsker jo også høsten (var bare ikke ferdig å bade ennå…..)! Jeg elsker fargene, den klare lufta og mørket som siger på…… klem <3

    2. Margrethe: He he- man må jo bare bare så lenge man kan 😉 Åhh, jeg elsker at kveldene er mørkere. Og faktisk liker jeg at det er mørk på morgenen også, for da kan man liksom våkne litt smått og ikke pang på fordi det er så lyst 😛 ha ha

    3. Jeg må nok si fargene jeg også. Men en god nummer to er å tenne levende lys, gjerne telys. Så kose seg med å tenne opp i ovnen og se en god film. Ellers som du sier den friske luften du møter utenfor døra. Ha en fin kveld videre!

    4. Så enig med deg…friskere luft, og man kan jo bare kle seg når det blir kaldt…men når det er varmt..kan man liksom ikke kle av seg alt! hihih…Alt har sin sjarm..men høsten og våren er mine favoriter..

    5. Silje: Jeg er ikke så opptatt av mote, men der må jeg faktisk si meg enig med deg altså- høstmoten er alltid den som faller meg best i smak 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg