JEG ER SÅ HELDIG!

 

Det kan nesten ikke beskrives med ord hvor heldig jeg er! 

 

Jeg har bursdag i dag. Ikke fult så heldig. Jeg liker ikke å bli eldre. Ikke så mye man får gjort noe med, så i dag er jeg et år eldre. Jeg fikk tidlig bursdagsgave, Faktisk har jeg fått tre stk litt sånn før dagen. Jeg gråter ikke av det jeg da. Jeg gråt nesten av gaven jeg fikk av Kristoffer da. Jeg gråt innvendig, der ingen så, av glede altså. Herlighet så heldig jeg. Jeg fikk helt seriøst: 

KONSERT BILLETT TIL EMINEM! 

Jeg trudde nesten ikke mine egne øyne. Faktisk blei jeg så spent når jeg fikk billetter plassert i hånden at det tok 20 sekunder før jeg greide å lese at det var billetter til EMINEM konserten jeg satt med i hendene. Jeg må liksom ta snarvei når jeg leser, så jeg hopper over linjer for å komme raskest mulig frem til svaret. Det hjalp lite siden jeg alltid hoppet over linjen hvor det sto EMINEM. 


Bildet er stjålet i fra Southpawer.com. Hvor det opprinnelig kommer fra har jeg ikke peil på. 

Men når jeg først skjønte det holdt jeg på å dø på meg. Jeg var blodfan av EMINEM i mine yngre dager, og hadde så klart veldig lyst til å få med meg konserten når han endelig skulle komme til Norge. Billettene blei utsolgt på rekord tid, 6 minutter og alt var borte. Typisk min flaks. Jeg så på det som en tapt sak, akkurat som Ed Sheeran konserten, men han Kristoffer får til alt altså! 

KRISTOFFER ER BEST! 

Han har holdt det hemmelig siden februar, men har faktisk nesten forsnakket seg flere ganger. Ene gangen hadde han til og med trykket at han skal på arrangementet på facebook, noe jeg fikk med meg og blei nok så ivrig på om vi faktisk skulle dit. Nei, han hadde bare kommet borti knappen i det han scrollet på facebook. Jeg gjør det samme selv hele tiden, så jeg trudde på han jeg. 


Han her. Verdens beste!

Grunnen til at jeg fikk gaven noen dager for tidlig var fordi vi den kvelden skulle ned til byen og møte noen venner som også skal med på konserten, så Kristoffer var redd for at de kom til å forsnakke seg. Det har vært nære mange ganger før. Jeg er ikke lei meg for det jeg altså. Jeg er bare veldig, veldig, veldig glad. Herlighet, EMINEM og Ed Sheeran med 11 dagers mellomrom. 

JEG ER I HIMMELEN! 

Jeg fikk Ed Sheeran billetten i julegave og ventetiden har vært lang! Jeg har ofte kommentert at det hadde vært bedre at jeg fikk den i bursdagsgave så jeg slapp å glede meg så sykt mye evig lenge. Kristoffer hører nesten ikke om annet enn at jeg har nedtelling til Ed Sheeran. Nå fikk jeg EMINEM billett som er veldig nære til, før Ed Sheeran til og med, men herlighet, ventetiden er lang likevel. 

 

Skal du på Ed Sheeran og/eller EMINEM konserten? 

 

____________________________________________________

#hverdag #bursdagsgave #edsheeran #eminem #konsert #heldig

____________________________________________________

30 kommentarer

Siste innlegg