GOD HELG.

 

Blir helt surrete av alle disse røde dagene. 

 

Selv om jeg hadde fri i går kjenner jeg at det var veldig nødvendig med helg i dag. Vi har i grunn gjespet alle mann på jobb i dag, i alle fall flere av oss. Man blir litt surrete når det er en rød dag hver uke plutselig. Jeg trudde jo det var lørdag i går, men så skulle jeg brått på jobb i dag og ikke i morgen. Og uken er jo lik neste uke også, og uken etter der er det også en fridag. 

Jeg blir surrete bare av å skrive det jeg altså. Uansett er det deilig med helg nå. Jeg skal prøve å ikke sovne på sofaen i kveld, så får vi se hvor bra det går. Kremt. Vi skal snart grille, så jeg satser på det går bra. Vi grillet i går også, og dagen før der og dagen før der. Vi har grillet nesten hver dag siden forrige uke, trur jeg. Det er godt da, så det er helt innafor. 

I går var jeg mange timer på campingen til ei venninne, og når jeg kom hjem var det rett på grillingen nesten, så jeg glemte faktisk helt å oppdatere i går, selv om jeg faktisk egentlig hadde noe å fortelle. Sånn kan det gå. Noen ganger er det greit med en liten fridag uansett. Mellom skrivingen og publiseringen av dette så har jeg gått en tur til butikken, så nå blei jeg trøtt.  

 

Har du noen planer for helgen? 

 

________________________________

#hverdag #jobb #fridag #surrete #grilling

________________________________

16 kommentarer
    1. Ja jeg går helt i surr selv jeg…selv når jeg ikke jobber…for følelsen av helg..den var jo her i går! og plutselig var det hverdag i dag…jaja..deilig for dere som jobber….Nyt og ha en god kveld!

    2. Ja, jeg blir helt surrete også … Trodde det var neste uke jeg i dag…pga en rød dag midt i 😀 Jeg skal møte Karidansen, å planlegge bloggtreff. Du kommer på det??? 2. juni 🙂

    3. Lett å komme ut av rutiner med ekstra fridager.. Ingen store planer ..men blir det sol skal jeg sitte så mye jeg orker ute..men ha hodet i skyggen..hehe..
      Var sikkert kos med grilling..Også var det noen nydelige bilder her 🙂 Klem <3

    4. Litt surrete skal man jo være i vår og sommertider 😀 Grilling har vi ikke gjort ennå, men nå er vi jo ute på tur som du kanskje har fått med deg 😀 Riktig god helg til deg 🙂

    5. Det er mange røde dager – altfor mange vil noen mene. Men man kan da forberede sommeren på den måten. I dag skal jeg vaska tøy, vaske leiligheten. Så blir det vel en tur ut, enten i skogen eller en sykkeltur. Litt småting i heimen må sjekkes og kanskje skiftes. En grilltur blir det 17 mai, blir alene og det er like greit det. Ha en fin dag.

    6. Margrethe: Ja, klager så absolutt ikke på fridagene altså 😀 Men syns egentlig de kunne ha vært fordelt litt- skulle hatt et par i januar/februar- det er tunge måneder 😛

    7. Toini: Ja, man blir litt surrete da, men absolutt deilig med en fridag nå når jeg jobber fult igjen 😀 Men skulle gjerne ha fordelt disse fridagene litt utover året- sånn et par i januar, eller februar, som er skikkelig kjipe måneder 😛

    8. frodith: Ja, man blir jo helt surrete, men da var det jo deilig med helg sånn helt “plutselig” 😀 he he.

      Jeg har skrevet det opp i kalenderen og håper det passer 😀

    9. annebe: Ja, man blir litt surrete, men var veldig deilig med “plutselig” helg etter en fridag 😛 he he..

      Veldig kjekt med grilling, men i dag blir det ikke grilling altså- nå må jeg ha noe annet kjenner jeg 😛 Det var ikke populært å si høyt, men han godtok det 😛 ha ha

    10. Helge: Jeg setter veldig pris på disse røde dagene nå når jeg jobber altså, det skal sies 🙂 Men, hadde jeg kunne bestemme så hadde jeg heller ville fordelt de litt utover året, og ikke fått alle i mai 🙂 Hadde ikke takket nei til en, eller to fridager sånn i januar/februar, for det er kjipe mpneder og da vil man noen ganger bare sove en hel dag 😛 ha ha

      Jeg har vært aleine på 17. mai de siste 7 årene og det har vært såååååå deilig 😀 Jeg har bare vært en tur i skogen med hundene liksom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg