FOR EN FLOTT DAG.

 

I dag er veldig varmt, alt for varmt for min smak, men det kan man vel nesten ikke si høyt i dag. 

 

I går var det fint vær, men i dag er det enda finere. I dag er det faktisk sommervarmt. Bilen min sier 25 grader i fart og da er det varmt altså. Jeg holdt på å dø på vei hjem fra jobb, for bilen har stått i solen i hele dag og der var det 48 grader når jeg satte meg inn. Enda godt man har aircondition og kort vei hjem. Det er for varmt for Petter å gå tur nå, så det får vente til kvelden. 

Jeg gruer meg litt til trening i kveld kjenner jeg, for det pleier å være veldig varmt i treningslokalet og i dag er det sikkert verre enn noen gang. Sjansen for at man svetter før man har begynt å trene er til stede, med andre ord. Utenom det er jeg klar for å trene. Nå skal jeg bare slappe litt av, inne, før jeg skal støvsuge og rydde litt. Det er alt for varmt til å orke å sitte ute. 

 

Har du noen spennende planer i dette flotte været i dag? 

 

______________________________________________

#foto #kirsebærtre #blomster #rosa #sol #sommer #varmt

______________________________________________

14 kommentarer
    1. Nydelige bilder <3 For en herlig temperatur dere har, tror kanskje jeg hadde dødd litt. Vi har 11 grader å jeg synes det er kjempevarmt!
      Satt døra på gløtt, det får holde xD Kos deg på trening 🙂

    2. Mia: Takk 😀

      He he, ja, 11 grader oppe hos dere er jo veldig varmt, mens her dør vi jo 😛 ha ha.. Men nå syns jeg det er for varmt, men jeg skal ikke klage, for jeg har fryst i en evighet- er bare tre dager siden jeg sov i stilongs liksom 😛

    3. Nydelige bilder <3 Deilig med finværet..men holder meg mest under markisa.. og mange turer inn..klør i øynene også.. Men jeg er veldig glad i sol og finvær..så klager ikke nei..hehe..

    4. Nei, IKKE si høyt 😀 20-22 grader er fint, men da trenger det ikke bli så mye varmere synes jeg. Helt greit sånn 🙂 Jeg har vært inne og sminket 100 unger minst…

    5. Er disse bildene fra i dag? DA må jeg ned å se etter den flotte busken med japanske kirsebærblomster….for de er jo så vakre!! ELSKER dem! Nydelige bilder og ja..varmt i dag…og skal bli like varmt i morgen…phuu..ikke klage, ikke klage…hihih. ha en god kveld!

    6. annebe: Takk 😀 Vi kom nettopp hjem fra en fisketur i solnedgangen og for meg var det perfekt temperatur da. 19-20 grader og helt vindstille- da kan jeg trives 😀

    7. frodith: Nei, skal ikke si det altså 😛 Var ute å fisket nå på kvelden og da var det helt perfekt med sånn 19-20 grader og helt vindstille- da kan jeg trives 😀 Herlig 😀

      Oi, det var mange ja- de blei sikkert veldig fornøyde 😀

    8. Toini: Faktisk er bildene fra i går og i dag når jeg gikk forbi for å ta noen flere bilder så var nesten alle blomstene visnet? :O Hæ liksom? Så ja, løp ut å se om de har kommet hos deg også 😀

      Var perfekt nå i kveld med 19-20 grader og vindstille- da liker jeg meg 😀

    9. Søtmonsen ): En smule for varmt for min del 😛 Men, jeg har fryst så sinnsykt mye i det siste, så jeg klager ikke altså, jeg lover 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg