NY KJOLE TIL 17. MAI?

Nelly // annonselenker 

 

Jeg trenger et fint antrekk til 17. mai. 

 

Jeg fant noen fine kjoler på Nelly.com som jeg vurderer litt til 17. mai. Det er jo fint å kunne pynte seg litt ekstra på den store dagen. 

    
NELLY // HER (annonselink)                           NELLY // HER (annonselink)

   
NELLY // HER (annonselink)                              NELLY // HER ( annonselink)

I år skal jeg mest sannsynlig feire 17. mai for første gang på veldig mange år. I år har jeg faktisk kjentfolk i toget, og da er det koselig å ta seg en tur ut for å feire nasjonaldagen. Usikker på om Kristoffer må jobbe den dagen, men i så fall bare hiver jeg meg på sammen med naboen, som vanlig. Koselig skal det bli, uansett. Men det spørs om ikke jeg trenger en ny kjole.

 

Har du antrekket klart til 17. mai? 

______________________________________________

#hverdag #mote #nelly #annonse #kjole #antrekk #17mai

______________________________________________

24 kommentarer

Siste innlegg