JEG ØNSKER MEG.

 

Det er helt innafor å kjøpe bursdagsgave til seg selv. 

 

Jeg har veldig lyst på ny mobil! Den jeg har nå må jo nærme seg 2 år gammel, og jeg har irritert meg over den fra dag én. Jeg hater den edge-skjermen. Utenom det er mobilen min helt grei altså, men jeg ønsker meg en mobil jeg kan være helt fornøyd med, og ikke bare litt. Jeg sikler litt, mye, på Huawei p20 Pro nå. Har generelt hørt mye positivt om Huawei.

Litt dyr bursdagsgave til seg selv kanskje, men jeg syns jeg er verd det jeg altså. Den koster jo noe sånt som 8.000 kr liksom, avhengig av hvor du kjøper den så klart. Mye penger for en telefon, men så er den jo superfin også da! Forresten har jeg en helt ny telefon liggende i skuffen og venter på meg, men jeg er så redd for å ødelegge den, så tørr ikke bruke den. 

 

Har du erfaring med Huawei-telefonene? 

 

___________________________________

#hverdag #bursdagsgave #telefon #huawei

___________________________________

22 kommentarer
    1. Ikke vært borti den..men så er jeg sånn, at har jeg en tlf som fungerer sånn nogenlunde vil jeg helst ikke måtte lære meg en ny tlf.. Men skal man kjøpe er det bedre å legge litt penger i det….og bli helt fornøyd :)) Fin kveld videre <3

    2. annebe: Jeg blir så irritert på “nogenlunde” og da får jeg bare lyst til å kaste hele telefonen i do 😛 ha ha..

      Men ja, bra ting koster, hvis man skal ha litt kvalitet på ting- jeg er jo veldig opptatt av at kameraet må fungere og da må man dessverre legge en del penger i det :/

    3. Har du en liggende som du ikke bruker?? Jeg har huwai, men ikke den super modellen…Men jeg bruker jo ikke telefonen til så mye…men den gang var den billig og bra….lykke til! og har du råd…så er det jo bare å kjøpe…Ha en god kveld!

    4. Toini: Jess- kjøpte den nye Nokia 3310 her i fjor sommer, må jo spille snake 😉 ha ha.. Men jeg vil ikke ødelegge den, for den er så fin, så jeg bare ser litt på den innimellom 🙂

      Ja, det var det da. Råd har jeg jo sånn egentlig, men jeg får jo en skikkelig skattesmell som må betales snart, null feriepenger og bla bla bla, så jeg vil ikke akkurat gjøre et bomkjøp og angre :O

    5. Jeg har Huawei og er veldig fornøyd ^^ Har lyst på ny selv snart, siden min har begynt å fuske litt ;s Klikke liksom og fryser til. Men med denne jeg har som kosta 2,5k. Huawei P9 light har veldig dårlig lagringsplass ;s Får hele tiden at den er full og kan ikke laste ned oppdateringer. sykt irriterende. Har to spill på og noen apper. Sletter bilder hele tiden siden jeg laster de over på dropboxen. Kjøpte sånn minnebrikke også, men ingenting lagres på den, og uansett om jeg flytter over bilder blir det liksom ikke noe mer plass ;s skjønner ikke greia.. men kanskje den jeg har er veldig liten eller noe..

    6. Friste,, friste 😀 Ja de legger på litt ekstra og litt nye funksjoner så fort som de klarer å utvikle.. Mobiler er jo blitt forbruksvare.. på godt og vondt. Jeg HAR jo mista min i do ,, for noen år siden. Men jeg har aldri hatt Huawai. Men nå er det jo egentlig ikke mobiltelefoner som selges, men telefon abonnementer 🙂 Men uansett. . lykke til 😀

    7. Klart du er verdt en ny tlf <3 Huawei har jeg hørt mye bra om, men har ikke prøvd selv, min tlf er og over 2 år gammel og klar for fornyelse snart, tåler ikke varme de telefonene, hihi

    8. Ingen erfaring med en slik telefon. Av og til må ting byttes og da er det lurt og sjekke litt rundt. De koster fort flesk og utvalget er stort.

    9. Søtmonsen ): Oi, da har du mest sannsynlig veldig lite minne på telefonen- og det er jo kjedelig da! Denne jeg vil ha skal ha nok så mye lagring, såvidt jeg forsto 🙂 Får se hva jeg gjør- den jeg har nå fungerer jo enda, mer enn godt nok, men er litt lei bare 😛

    10. Anonym: Jeg greier ikke henge med på utviklingen jeg altså, men når man må ha ny mobil syns jeg det er greit å ta en litt nyere modell 🙂

      Ha ha- det er en grunn til at man ikke har med seg telefonene inn på badet 😛

      Men man kan ikke ha abonnent uten telefon, så det spørs kanskje hvordan man ser det 😛 For, abonnentene koster jo bort i mot ingenting (i forhold til før), mens telefonenen blir jo dyrene og dyrene uansett 🙂

    11. Anita Berge: Takk <3 Vurderer det enda 🙂 Har hørt mange som er fornøyde og denne nye modellen skal visst være veldig bra 😀

      Nei, er mye rart de ikke tåler disse telefonene :/

    12. Miriam: Det er derfor jeg vil bytte ut min, fordi jeg var så dum å kjøpe edge og jeg hater det 😛 ha ha.. Måtte skru av alle sidefunksjoner og fjerne appene fra kanten ved knappene.. Irriterende…

    13. Helge:Ja, de lever dessverre ikke evig disse mobilene. Nå er det i grunn ikke så mye som feiler min, annet enn at jeg ikke er fornøyd med edge greia. Men, får heller selge den videre slik at en ny mobil blir litt billigere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg