NATUR #18

 

Natur. 

I dag var det ganske så tykk tåke når vi gikk morgenturen. Det var sånn at det var vanskelig å se billysene før de var rett ved oss. Men vi kom oss helskinnet over veien, to ganger. Tåke gir en trolsk stemning, syns jeg. Jeg veit ikke hvorfor, men hagen på bildet over minner mer om en kirkegård, enn en hage. Den mangler bare gravstøttene. Tåke på kirkegård er mer creepy. 

 

Hva syns du gir trolsk stemning?

 

_________________________________

#foto #tåke #morgentur #trolsk #kirkegård

_________________________________

16 kommentarer
    1. Enig i at det blir litt trolsk med tåke, og det var et stemningsfullt bilde :)) Et litt dust bilde av et tjern som er litt gjengrodd f.eks kan være litt trolsk syns jeg .. :))

    2. Ja tåke og dis kan gi en fin stemning…men ikke alltid lett å få det frem…DET klarte du her…Flott bildet! ha en god kveld!

    3. Et veldig stilig bilde…. trolsk og litt skummelt… har vært ute i tåka nå ikveld…. så kanskje det blir litt trolsk blogg herfra i morra! Klem <3

    4. Åh, så vakkert! Og, hehe, litt morsomt at du skulle nevne kirkegårder akkurat nå. For her om dagen hadde jeg min første gåtur opp til kirkeporten her i bygda igjen. Et av mine favorittsteder å gå den veien, men siden det er et stykke å gå, og det har vært en del vått og/ eller kaldt nå (også kjent som norsk vinter), så har det blitt noen få måneder siden forrige gang.
      Og apropos trolsk, også litt morsomt at du bruker det ordet, fordi det er ikke mange timer siden jeg tok en trollselfie når jeg var ute og gikk igjen nå i natt xD
      Du, hvordan går det forresten med den utfordringen med de bildene som skal si et eller annet om deg? 🙂 PS: De andre har heller ikke gjort det enda, bare så det er sagt, folk har begynt å blitt ganske elendige til slikt de senere årene syns jeg.. xD

    5. Bildene blir skikkelig spennende med tåke synes jeg. Man kan drømme seg litt bort. Her er det fortsatt tåke, men jeg håper sola kommer utover dagen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg