BORTE BRA, MEN HJEMME BEST, HÅPER JEG.

 

Hjem for å snu i døren. 

 

I dag kommer Kristoffer hjem etter 4 dager på Göteborg-Kiel båten. Han har jobbet, så er det ikke sånn at han bare tar båt for å ta båt, selv om det sikkert er noen som gjør det også. Han er i Strömstad i skrivende stund, så jeg kan snart begynne å tenke på å lage mat. Jeg er dritsulten i dag, kjenner jeg. Jeg spiste et rundstykke når jeg kom hjem fra jobb, men nå er jeg sulten igjen. 


Fra en liten rusletur i dag. Må trene litt med kløv også. 

Jeg har styrt på siden jeg kom hjem fra jobb. Kjøkkenet måtte ryddes, for merkelig nok hadde noen sluppet en bombe der igjen. Gulvene hadde heller ikke vondt av støvsuging og vasking og badet er sånn ca. vasket. Jeg fikk også tatt en liten kløvtur med Petter, etter at han fikk seg et lite møte med børsten og jeg har hevet en vask i maskinen. Nå gidder jeg ikke mer enn å lage mat. 

Jeg må vel faktisk straks begynne på maten, for Kristoffer er nok ikke så langt unna. Satser på han er litt sulten når han kommer hjem. Han kommer i grunn kun hjem for å snu i døren. Han reiser nemlig til Spania før jeg står opp fredags morgen. Men det blir koselig å få han hjem litt i alle fall, før han blir borte i åtte dager til. Selv om jeg liker aleinetiden min, er han savnet likevel. 

 

Har du hatt en fin dag i dag? 

 

_______________________________________

#hverdag #sulten #mat #rydding #vasking #hjem

_______________________________________

24 kommentarer
    1. Så deilig å få ham hjemom en tur da! Noen ganger blir det litt farting. Jeg er også glad i alenetid……. denne uka er min kjære på skauen – på tiurleik med en kompis…. Vi bor jo ikke sammen, men det blir lite meldinger og kun korte samtaler… .det er litt rart også…! Klem <3

    2. Alenetid er fint, men også fint og viktig å være sammen. Men noen ganger blir det jo sånn, at man må være fra hverandre i perioder. Synes du er god jeg. Så må du nyte dagene før han drar avgårde igjen <3

    3. Du verden som du står på 🙂 Det må jeg si,, men må man så må man 🙂 Jeg reiste jo mye i min tid i jobben.. men etterhvert ble jeg flinkere å ta med madammen når det passet, og det gikk å utvide med en fridag eller to 🙂 Til helga skal vi faktisk til Tromsø,, jeg skal delta på landsmøtet til korforbundet 🙂

    4. Drar til Spania i 8 dager, på jobb? Ser frem til fredag da alt blir normalt her litt om litt. Ellers så nyter jeg sola og skal snart hente min sykkel fra service og mopeden fra vinterdvale. Fikk ikke sove så derfor ble det nett. Men nå venter frokost. Ha en fin dag.

    5. Ja det er deilig med alene tid..men samtidig koselig å ha dem hjemme..disse mannfolka…Flott bildet av Petter, og så flink å bære kløv! Ser du har samme type som meg, bare at jeg har en tanke mindre til mine..hihih.. Du må kose deg med mannen, også ha en god ny dag!

    6. Margrethe: Veldig greit at han kommer hjem før han drar videre på ferie 🙂 Håper de er mer heldige med været enn her hjemme- det er fint, men alt for kaldt 😛

      Koselig å kommunisere litt likevel da <3

    7. Eva: Ja, begge deler er viktig tenker jeg 🙂 Når man bor sammen er det greit med litt pause også 🙂 Så, han drar på ferie med god samvittighet, heldigvis 😉

    8. dedicat: Så kosleig at madammen kunne være med og at dere fikk et par ekstra dager 🙂 Han skal ikke på jobb i Spania altså, men på ferie, og den gutteturen skal han få lov til å ha for seg selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg