MAN FÅR IKKE MER VÅR ENN MAN LAGER SELV.

 

I alle fall føles det slik her. 

 

Jeg ser mange skriver de har funnet vårtegn alle plasser. Den lille gule blomsten, tussilago, som er det eneste navnet jeg husker, er det flere som har funnet allerede. Ikke jeg, noen plass! Jeg har lett og lett og det nærmeste jeg har kommet er den jeg fant ferdig plukket liggende på et bord der vi gikk tur tidligere i dag. Det telles ikke. Jeg så ingen tegn til den noen steder rundt der selv. 


Det er bra gummistøvlene mine kan brukes til noe. 


Fineste pingvinen min! 

Det er kaldt ute. Fryktelig kaldt. Selv om solen er fremme varmer den ikke mye, noen dager ikke i det hele tatt. Det er april i morgen og fremdeles sprengfyrer vi i vedovnen. Det føles litt som at våren aldri skal komme. Ingen blomster å se og ingen varme å kjenne. Her om dagen plantet jeg litt påskeliljer på verandaen bare for å få litt vårfølelse. Man får ikke mer vår enn man lager selv.


Det er bra resten av verandaen skal males i år. 


De har såvidt begynt å blomstre nå. 

Nei, nå venter jeg bare på vår altså. Denne vinteren har vært lang syns jeg. Det tok vel litt tid før snøen kom, men det har vært kaldt som fy evig lenge nå. Jeg er lei av å fryse. Jeg vil slippe å ha på meg evig store og tykke jakker på tur slik at jeg kan bevege meg litt fritt og jeg vil kunne bruke de hvite joggeskoene mine uten at de blir svarte etter tre skritt. Jeg ønsker våren velkommen nå! 

 

Venter du på våren? 

 

_____________________________

#hverdag #påskeliljer #vår #uteplass

_____________________________

8 kommentarer
    1. Se der ja,, var da ikke så verst vårlikt 🙂 Her ventes på våren, men veldig med måte for å si det sånn 🙂 😀 Ha en fortsatt god påske 🙂

    2. dedicat: Ja, jeg så en nok så “deprimerende” video på veggen din der det kom mer snø, oppe på allerede alt for mye snø? Greit du bor der du bor altså, men nå må vel våren være på vei snart syns jeg :/

    3. Margrethe: Takk 😀 Jeg syns støvlene blei litt fine jeg også 😀 Hadde plastblomster i de før, men syns jaggu de blei finere med påskeliljer 😀

    4. Jaaaa..jeg venter jeg også..og vi fant den i på tur..men dro fra den til vinter igjen….likte å gå i joggesko og tynn jakke! Gleder meg! Flotte bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg