FØRSTE ARBEIDSDAG!

 

Det var litt greit med en rolig start.

 

I dag begynte jeg kl. 9 og fikk jeg slutte kl. 14.30. Egentlig er arbeidstiden fra 8 til 16 hver dag, men det var i grunn litt greit med en myk start. Det er nok av informasjon som skal inn i topplokket, så jeg er greit sliten etter i dag altså. Men herlighet som jeg har kost meg på jobb. Jeg kommer uten tvil til å lære regnskap på en helt annen måte enn jeg er vant til og det er spennende. 


Sliten, men glad etter første arbeidsdag. 

Jeg har aldri jobbet på denne måten som jeg nå skal gjøre. Utfordrende, men veldig spennende. Vi er mange på avdelingen så arbeidsoppgavene er fordelt forskjellig. Jeg vil derfor ikke jobbe med regnskap fra a-å, slik som jeg er vant til i den private sektoren. Her er det noen som sitter på innbetaling, noen på utbetaling, osv. Hovedsakelig vil jeg sitte mest på kontroll med noe føringer. 

Jeg trur jeg kommer til å trives veldig godt på arbeidsplassen. Alle jeg har møtt virker veldig hyggelige og de jeg kommer til å jobbe tett med virker helt supre og hjelpsomme, så det lover veldig godt. Jeg trur også jeg kommer til å trives med arbeidsoppgavene. Den største utfordringene blir å finne frem i gangene og etasjene. Det er jo en labyrint. Jeg kan i alle fall veien inn og ut. 

 

Jeg har hatt en veldig bra førstedag og er klar for morgendagen! 

 

______________________________________________________

#hverdag #jobb #førstearbeidsdag #regnskap #regnskapskonsulent

______________________________________________________

18 kommentarer

Siste innlegg