BARE ET PAR GRYTEKLUTER.

 

“Ingen er bare det du ser”.

 

Jeg kommer over en reklame på facebook for Kirkens Bymisjon. De reklamerte for noen Valentines greier, og selv om jeg ikke bryr meg et pøkk om den dagen så klikket jeg meg inn for å se. Jeg fant noe jeg ville ha, noen søte telysholdere, men de var visst utsolgt, så jeg fant heller et par nye grytekluter som jeg syns var veldig fine. De hadde teksten “Ingen er bare det du ser” på seg. 

 

Vi trengte helt seriøst noen nye grytekluter. Jeg kastet mine i flyttelasset og de som var her var så skitne og ekle og sikkert ikke vasket på hundre år. Det fristet liksom ikke å vaske de for å bruke de på nytt heller, da jeg tviler på at de faktisk hadde blitt reine. Mulig jeg overdriver litt, men det er slik jeg føler det altså. Disse syns jeg var fine og passer også til å legge under kjelen. 

 

Har du handlet noe fra Kirkens Bymisjon? 

 

_________________

#hverdag #grytekluter 

_________________

14 kommentarer
    1. Nei, jeg har aldri handlet hos dem, men synes de har veldig mange flotte ting. Men jeg har i årevis gikk to middager sånn rundt juletider (sendt sms og blitt trukket 80 kroner). Og fra i år gir jeg en middag (blir trukket rett fra mobilreninga) hver måned. Koster 40 kroner og går til en veldig god sak, synes jeg.

    2. De gryteklutene var skikkelig stilig, og i tillegg ser de kjukke ut. Noe som er et must… Tynne grytekluter er noe hærk, for man brenner seg hele tiden…
      Jeg har aldri handlet der noen gang.

    3. Marit: Ja, jeg gjør det samme, bare at jeg gir to middager i måneden og blir trukket 80 kr- syns det er en fin ting å gjøre <3 Det koster meg jo så lite <3

    4. Vera Lynn: Ja, jeg syns de var helt perfekte, både i størrelse og tykkelse- jeg har i alle fall ikke brent meg de to gangene jeg har brukt de 🙂

    5. Fine grytekluter. Det er kjekt å unne seg noe nytt ja. Også sånne ting 🙂
      Jeg har aldri (tror jeg) handlet noe derfra. Men støtter andre veldedige organisasjoner på lignende vis. Synes det er fint man kan hjelpe på den måten 🙂

    6. Eva: Takk 😀 Ja, og spesielt når man faktisk trenger nye 😀

      Ja, det er veldig fint å kunne hjelpe på denne måten, og andre måter <3 Jeg gir i tillegg 2 middager i måneden til Kirkens Bymisjon, som trekkes fra mobilregningen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg