SÅ FORNØYD MED MEG SELV!

 

Det er en god følelse! 

 

I dag var jeg på et jobbintervju som jeg gledet meg veldig til. Litt nerver i forhold til de forrige intervjuene, men dette var et intervju hos selve arbeidsgiveren og ikke gjennom et bemanningsbyrå. Jeg forventet derfor en annen type intervju og gledet meg derfor mer. Pluss at dette er en jobb jeg virkelig vil ha. Den er nok så lik der jeg jobbet før, så det føles litt kjent. 

Ikke at jeg ikke vil ha de andre jobbene jeg har søkt på, jeg har tross alt søk på de fordi jeg trur de passer meg. Men noen av jobbene veit jeg ikke en gang hvor er, da man ikke får vite det før et eventuelt andregangs intervju. Det er derfor litt vanskelig å se for seg jobben og føle noe på det. I dag fikk jeg treffe alle sjefene i tillegg til flere av de som jobber der. 


Når det er snø ute og ikke helt passer seg med joggesko. 

Jeg er så fornøyd med meg selv i dag, fordi jeg virkelig gjorde et bra intervju. Det føles så godt og humøret er på topp! Det var akkurat et slikt intervju jeg så for meg, som jeg hadde forberedt meg på. I tillegg var stemningen god og praten gikk lett, selv om jeg blei intervjuet av alle tre sjefene samtidig. Vi lo og pratet litt fast og løst, men mest jobb. Jeg gjorde det så bra! 

Jeg er én av seks som har kommet til intervju, av veldig mange søkere, så bare det føles som en seier. Det er to som skal bli ansatt, og jeg føler jeg gjorde det så bra at én av de to like gjerne kan være meg, som noen av de andre. Hvis jeg ikke skulle få jobben føler jeg ikke det som noe nederlag heller. Jeg er veldig fornøyd med meg selv i dag, og det føles veldig godt. 

 

Er du fornøyd med deg selv i dag? 

 

____________________________________

#hverdag #jobb #jobbintervju #fornøyd #glad

____________________________________

24 kommentarer
    1. Så utrolig bra Elin 🙂 Dette var nok mye mer riktig ja. Både måten og det at du fikk vite hvor. Da er det jo lettere å være seg selv, når man møter de det faktisk gjelder. Gratulerer med bra gjennomført. Kos deg med følelsen 🙂

    2. Så godt å høre! og deilig følelse og ha gjort det du kan..BRA…og håper du får denne da! for høres jo håpløst ut med de andre da…at du ikke vet hvor det er! nei..det hørtes ikke noe særlig ut…Krysser fingre og labber her..og lykke til! Her har jeg ikke så veldig fornøyd med meg selv..for jeg orker ikke gå ned på tredemølla og gå….men tar det i morgen…kan jo ikke trene hver dag…hihihi..ha en god kveld!

    3. ladyaugust: Tusen takk 😀 Og takk, liker de skoene selv, men syns de er litt skumle å gå på når de et så glatt ute som nå 😛 ha ha..

      Åhh, maledag er bra da- spesielt hvis det er det nye jeg så du dreiv med, for det var bildet var superkult 😀

    4. frodith: Ja, dette føles bare veldig bra all over 😀 Og så lenge man føler man har nailet det, så er det jo bare bra, uansett hvordan det går tilslutt- jeg er så fornøyd, og bare det føles som en seier nå 😀

    5. Toini: Tusen takk 😀 Ja, dette føles veldig godt, og det virker som et helt supert sted å jobbe også, og så da er det jo bare bra 😀 Så da må jeg bare krysse fingrene for at det går veien 🙂 Hvis ikke har jeg i alle fall gjort mitt beste, og kan stå med rakere rygg til neste intervju 😀

      Vel, kjenner jeg deg rett så har du allerede vært ute å gått tur med Batman og co, så da har du i alle fall fått trent med tur i naturen og frisk luft- det er jo bra 😀

    6. Hurra for deg – håper du får jobben! 🙂 Ellers får arbeidsgiveren kanskje ta og sparke seg selv sånn at du kan ta den jobben i stede? Ikke svar på akkurat det, hvis du vil 🙂

    7. toveview: Ja, det andre intervjuet jeg egentlig skulle vært på mandag blei utsatt, så da blei det dette først og det gikk akkurat slik jeg håpet 😀

    8. Håper det er deg de vil ha som ansatt. Innimellom har jeg en bra dag og da er jeg fornøyd med meg selv.

    9. Søtmonsen ): Takk- syns de er litt stilige altså 😀 Og så er de ganske så varme 😀

      Tusen takk- det er deilig å være veldig fornøyd med prestasjonen sin, endelig 😀 Så får jeg bare vente på tilbakemelding fra de og se hvordan det gikk 😀

    10. Etdiktomdagen: Takk- syns de er fine selv jeg 😀 Litt sånn søte, men tøffe, på en måte 😛

      Ja, å være veldig fornøyd med presentasjonen sin er bare helt flott- da har man i alle fall gjort så godt man kan, og blir det ikke meg som får jobben da, så betyr det jo bare at det var noen andre som passet bedre 🙂 Og det er helt greit- men å ikke få jobben fordi man har gjort et dårlig intervju, det er litt kjipere altså 🙂 Så nå er jeg fornøyd uansett, men jeg kommer til å hoppe i taket i glede hvis jeg får jobben altså 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg