ENDRING I PLANENE.

 

Det betyr bare litt lenger tid å forberede seg på.

 

I dag våknet jeg til en melding på telefonen om at jobbintervjuet jeg skulle på i dag måtte bli utsatt noen dager pga sykdom. Litt kjedelig, men likevel passet det veldig greit. Jeg følte meg ikke klar for intervju og så så klart for meg enda et fiasko, i tillegg er ikke formen min helt god altså. Jeg håper bare ikke jeg går å brygger på noe nytt av sykdom. Det føles nemlig litt sånn ut. 

Nå har jeg i alle fall et par ekstra dager til å forberede meg på det intervjuet, og det føles egentlig veldig greit. Jeg skal på et annet intervju nå til onsdag, så jeg må forberede meg til det også. Og så håper jeg bare at formen er et tegn på at jeg er sliten, og ikke brygger på noe nytt av sykdom igjen. Det orker jeg ikke! Nei, jeg får vel få på meg noen klær og komme meg på butikken. 

 

Har du noen planer for dagen? 

 

______________________

#hverdag #endring #planer

______________________

18 kommentarer
    1. Ikke mye moro når det føles som om sykdommene står i kø, og jeg krysser fingrene for at du “står han av”. Og lykke til med intervjuene du skal på =D Ha en flottersfin dag. =D

    2. Best å føle seg i ok form om man skal på jobbintervju..så håper formen din bare bedrer seg :)) Stilig bilde..hehe..
      Klem og fin dag videre <3

    3. Skal en tur på ski i ettermiddag, fikk ikke gått en meter hele helgen. Mulig det blir en tur på kiwi men må sale sammen en del pant så dermed kan det vente til i morgen.
      Håper en slik utsettelse fører til noe positivt for deg.

    4. Uff…så kjedelig..for da må du bare grue deg enda lengre…grrr…men håper inderlig du ikke blir syk igjen..du får pøse på med c-cit og andre ting…Ha en god kveld!

    5. Det går så fint med intervju vet du! Ikke gru den ta det som det kommer, og ikke overtolk noe, svar kort og fra hjertet. Huff ikke greit å bli syk nå da. et spørsmål; det andre bildet her, er det dine føtter, he-he! :))) I så fall herlig strømpebukse / tights. Ha en fin morgendag uansett!

    6. Helene: Nei, jeg håper det bare er den forrige runden som henger litt i enda, at jeg ikke drar på meg noe nytt igjen liksom- er så slitsomt å være syk :O

      Tusen takk 😀

    7. annebe: Ja, veldig greit å føle seg klar i hodet i alle fall, noe jeg i grunn ikke gjorde på forrige intervju, da jeg nesten nettopp hadde blitt litt oppegående igjen :O he he.. Men det går bra fremover 😀

      He he- kuleste sokkene ever 😀

    8. Helge: Deilig med skitur- håper det blei noe av? 🙂
      Ja, greit å få samlet sammen alt før man drar på butikken- jeg skal tømme papp og plast på vei til butikken i dag, for nå renner det over her 😛

      Ja, formen er ikke helt på topp om dagen, så håper jeg rekker å komme meg enda litt mer 🙂

    9. Victoria Larsen: Veldig kjedelig! Håper det bare er at jeg ikke er helt på topp etter forrige runde, og at jeg ikke blir syk på nytt :O

    10. frodith: Ja, det passet egentlig greit, selv om jeg helt sikkert skulle greid å gjennomføre det altså- men føles litt bedre når hodet er på plass, så satser på at jeg er litt bedre seinere i uken. Skal jo på et intervju i morgen, som jeg er veldig spent på! Håper jeg ikke blir dårligere til det 🙂

    11. Søtmonsen ): Satser på jeg greier meg uten mere nå, at det bare er etterhenging fra forrige runde som ikke har gitt seg :O Og satser på at intervjuene går bra 😀 Takk <3

    12. Toini: Ja, men på en annen side får jeg jo litt bedre tid til å forberede meg, og kanskje hodet kommer litt mer på plass og ikke er så slitent 😀 Saster på det går bra 😀

      Ja, jeg drikker grønnsakger på boks og energi på boks og restutisjon på boks hver dag, og tar omega 3 og sånt. Ha ha..

    13. toveview: Ja, satser på at det går bra denne gangen 🙂 De tre forrige var skikkelig skuffende, men nå kan jeg umulig få flere overraskelser 😛 he he..

      Det er mine føtter/bein ja- kuleste knesokkene ever 😉 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg