DÅRLIG TAPER.

 

Dårlig taper på andre sine vegne. 

 

Jeg var på hockeykamp tidligere i kveld og var så klar for at hjemmelaget skulle spille en god kamp, etter flere pinlige tap de siste gangene. Vel, det kunne man se langt etter, for dette var ikke mye å skyte av. Nå skal det sies at de i perioder har mye bra spill og mange sjanser foran mål, problemet er bare at de aldri greier å få pucken i mål, uansett hvor mange sjanser de får. 


Dårlig taper trynet kom allerede i 2. omgang!

Å utligne til 1-3 under tre minutter igjen før kampen er slutt hjelper liksom fryktelig lite. Uansett løfter det selvtilliten litt da, å få et trøstemål. Det er bare så syns at det målet kom alt for seint. Jeg finnes ikke dårlig taper når jeg selv spiller ting, annet enn at det er dritkjedleig når voksne folk hele tiden skal jukse, men når det kommer til andre, da er jeg skikkelig dårlig taper altså!

 

Er du dårlig taper? 

 

_____________________________________

#hverdag #hockey #hockeykamp #dårligtaper

_____________________________________

4 kommentarer
    1. Hhaha..ja..det var et skikkelig “dårligtapertrynet” hihih.. Du får ha en god kveld! JEg er nok litt dårlig taper når det gjelder noe jeg virkelig tror på…

    2. Alle lag må tape innimellom og Comet er jo like viktig som håndballen for Halden. Men det er jo surt og tape men en dag kommer vinner. Slike dårlige perioder lærer man av.
      Men uansett er det viktig for Halden. Tap og vinn med samme sinn. Ha en fin dag.

    3. Toini: Det er jo viktig å være litt engasjert og da er det jo vanskelig å ikke føle på skuffelsen 😛 he he.. Tap og vinn med samme sinn, er det noe som heter. Det er lett å følge ellers, men ikke under en hockeykamp i alle fall 😛 ha ha

    4. Helge: Ja, alle lag må tape, sånn er det bare. Det er bare måten de gjør det på som ikke er så greit. Hadde de spilt dritbra, og det andre laget hadde spilt dritbra, så er det en ting- men når det andre laget har dommerne på sin side, og de i tillegg har maks uflaks foran mål, da er det bare irriterende 😛

      Jeg visste ikke en gang at Halden hadde et topp håndballag jeg da, før forrige helg når de spilte kamp mot Comet gutter 10 og 11 år 😛 ha ha.. Jeg er ikke så opptatt av hvem som gjør det bra hvor og hva som er viktig for byen sånn sett- jeg syns bare hockey er gøy 🙂

      Tap og vinn med samme sinn er enkelt hjemme i stuen, men litt vanskelig når man er en smule engasjert 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg