SØTESTE LUENE.

 

Jeg har de mest fantastiske luene. 

 

Jeg kjøper nye luer så ofte jeg kan. Jeg har egentlig flere luer enn de fleste rekker å bruke, men jeg kan bruke opp til flere luer hver dag jeg. Forandring fryder, kan du si. Er det veldig kaldt må man ha en veldig varm lue, og er det ikke fult så kaldt overlever man med en litt tynnere lue. Da er det greit å ha litt forskjellig å bytte på. Disse to er nok de søteste luene jeg har. 


Redd en hare, røyk en rev. Se så søt den reven er da!


Fineste pusekattluen. Mjau. 

De fleste begynner å bli vant med luene mine nå, til og med Doffen, selv om jeg har et par han absolutt ikke syns noe om. Merkelig, jeg som bare har fine, søte og kule luer. Noen kulere enn andre også, så klart. Min mening, i alle fall. Nei, nå skal jeg opp i 2. etg en tur og spørre om tanten min vil bli med på en liten spakveld. Huden min trenger litt ekstra pleie etter Lillehammer turen. 

 

Har du mange søte luer? 

 

____________________

#hverdag #luer #katt #rev

____________________

18 kommentarer

Siste innlegg