HVERDAG- JEG MÅ BARE SI DETTE FØRST.

 

Når alt bare er så gøy! 

 

I går var jeg, som sikkert de fleste veit, en tur til Oslo med Kristoffer, tanten og onkelen min og en kompis til Kristoffer for å prøve oss på Escape room. Etter det hadde vi en avtale om å møte en venn og kjæresten hans for å spise litt før vi skulle hjemover igjen. For å si det sånn, det skjedde så sinnssykt mye på denne turen at jeg må dele det inn i flere innlegg over et par dager. 

Hvis ikke kommer innlegget til å bli en mil langt, og det tviler jeg på at det er noen som orker å lese. Hele dagen blei så mye bedre enn vi kunne se for oss. Jeg tviler på at jeg er den eneste som har veldig vondt i magemusklene og kjevene etter å ha ledd som en gal i timesvis i går. Jeg håper bare jeg skal greie å gjenfortelle dette på en måte som faktisk gir inntrykk av hvor sykt gøy vi hadde det.

 

Er du litt nysgjerrig på hvordan dagen vår blei? 

 

_____________________________

#hverdag #gøy #venner #opplevelse

_____________________________

14 kommentarer

Siste innlegg