TYPISK ELIN- TING JEG LURER PÅ #2

 

Det slår aldri feil! 


Såret er et bevis på hvor elendig jeg er på kjøkkenet- skrelleren angrep meg! 

En ting som aldri slår feil og som jeg lurer veldig på- faktisk blir jeg litt irritert over det- er hvorfor neglelakken alltid sitter mye bedre på tommelen, enn på alle andre fingre? Neglelakken på de andre fingrene begynte å bli stygg for et par uker siden og det er over en uke siden jeg skrapte av siste rest. Tidsfordriv. Lakken på tommelen derimot, den sitter fast som bare det! Det slår aldri feil.

 

Noen som veit? 

 

___________________________

#typiskelin #spørsmål #neglelakk

___________________________

14 kommentarer
    1. Sant det ja, men jaggu om jeg veit ;o Nå er jeg veldig dårlig på å bruke neglelakk, siden vi kokker ikke får ha det på kjøkkenet x3 Men er som regel tommelen som sitter igjen. Kanskje fordi det er større overflate?

    2. uff…og uff..sååå stort så da…hihihi..ja jeg liker også å dra av å skrape av neglakken..tidsfordriv..og tommelen er alltid hardest..Det er vel fordi det er en større flate..og rettere negl pga større…og kanskje den er litt tykkere, og hardere en de andre…men aner ikke…hihih.. ha en god dag!

    3. Søtmonsen ): Jeg bruker svært sjeldent neglelakk- mest fordi jeg syns det er så sykt kjedelig å vente på at det skal tørke og jeg alltid, som i alltid, må på do før det tørker og jeg da ødelegger neglelakken og må begynne på nytt 😛 ha ha.. Jeg passer alltid på å tisse før jeg eventuelt begynner, men må alltid tisse igjen likevel 😛

      Ja, kanskje. Jeg veit ikke. Syns det er merkelig uansett 😛

    4. Toini: Måtte jo ha sort neglelakk med et snev av glitter når jeg var pirat 😀 ha ha.. Men ja, det er kanskje det som er grunnen- det høres jo litt logisk ut også, men jeg veit ikke :/

    5. Haha, er slik selv xD Kjøpte sånn spray som skal få det til å tørkne raskt da 🙂 Er veldig snedig ^^ Fås kjøpt på HM og sånn 🙂 Både sånn som gjør det kaldt med gass og slik og den på HM er en helt vanlig sprute flaske 🙂 Jeg brukte å holde neglene under kaldt vann før xD Men må stå så lenge om det er et tykt lag med neglelakk 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg