FOTO- PETTER #4

 

Petter.

Petter er den største dramaqueen’en ever, uten å overdrive i det hele tatt. Dette er typisk Petter når han syns jeg tar for mange bilder. Han skjønner jo ikke det at man noen ganger må ta mange bilder for å få et bra bilde. Det er ikke akkurat sånn at han står i ro alltid, slik at man får et bra bilde med en gang. 

Han er også dramaqueen så fort han ikke får viljen sin, hvis vi for eksempel møter på hunder han ikke får hilse på. Da spesielt hvis de vi møter på er helt spinn ville. Da kan Petter fort gå inn i en litt “jeg har glemt alt jeg har lært” og bli litt vel ivrig. Noen ganger må jeg rette på halsbåndet, hvis vi bruker det.

Jeg liker ikke at halsbåndet strammer så mye, så noen ganger må jeg rette litt på det slik at det i så fall strammer nederst der han er sterkest. Det i seg selv er ikke noe problem, det er hvis jeg uheldigvis skulle komme bort i litt pels i samme slengen dramaqueen’en setter i gang. Herlighet, jeg blir flau noen ganger. 

Han skriker jo som om jeg skulle ha stukket en kniv i øyet hans liksom, og det eneste som skjer er at man lugget litt i pelsen liksom. Verden er kjip når man ikke får viljen sin og da må man selvsagt spille alt man kan på hvor kjipt det er. Men, han er den kuleste dramaqueen’en ever da. Det skal han ha. 

 

Er din hund dramaqueen? 

 

_____________________

#foto #hund #dramaqueen

_____________________

16 kommentarer
    1. Hærlige Petter ;o)) Jeg har katt jeg vettu, og de er jo dronninger hele tiden de. Mjauer og bærer seg hvis ikke ting er på stell, etter deres mening. Nå foretrekker jeg det litt sånn, for det hadde vært veldig kjedelig hvis det ikke kom en lyd i det hele tatt!

    2. Vera Lynn: Ja, litt må det være- eller er de jo liksom bare….. der 🙂 Men jeg er glad for at Petter ikke er en bjeffer altså, men det hender han prater litt med å pipe (jeg kaller det mest gnåling, men- ha ha) 😉

    3. Herlige Petter! ja..jeg har også en drama queen! Jayli! Hun hyler FØR noe skjer…og det kan virke som jeg slår og sparker henne…for ja..jeg har tråkket på henne, uten å ville noen ganger…men om jeg da holder på å dette over henne, så krymper hun og hyyyler! Samme om jeg tar av meg beltet på buksa…Jeg har kanskje sveipa borti henne en gang..IKKE med vilje..men hun står jo alltid i veien! og nå er jo det suuuper skummelt…kryper unna…og blunker med øynene..Gjett om jeg blir flau!! Ser virkelig ut som den dyremisshandleren…drama…drama….hihihi

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: He he- må liksom le også <3 Noen ganger blir jeg så flau ute blant folk at jeg bare må løfte opp armen slik at folk ser at jeg ikke er nær han, mens han fremdeles skriker liksom 😛 En gang hadde halsbåndet (har ingen sele som passer lenger, men bruker mest halv-strup) sklidd litt langt opp (han bøyde hodet litt mye) og når jeg skulle rette på det greide jeg å "klype" øret hans- holy fuck han lagde et leven uten like 😛 ha ha...

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg