HVERDAG- LITT SOSIALT MED ROSAPRAT.

 

Når man er utenfor dørene for første gang på over to uker. 

 

Formen har ikke vært så god i det siste. Jeg har nesten ikke vært utenfor dørene mer enn at jeg har vært på tur med Petter og et par turer på butikken ved behov. Jeg er ikke verdens mest sosiale person, men man kjenner på det etter hvert likevel altså. I dag har jeg vært sosial i nesten 4 timer og det var deilig. 

Jeg driver jo i liten skala med Mary Kay, så i dag har jeg rett og slett hatt en rosaprat med Sales Director’en min. Jeg har ikke snakket med henne på mange år, annet enn en melding her og der. Det er flere på teamet vår som spør veldig etter meg, så jeg har jo tenkt lenge på at jeg må bli litt mer aktiv igjen. 


Mye rosa produkter. Mye rosaprat.

Vi, eller jeg da, har bestemt i dag at jeg skal være med på et Unit-møte om en uke. Altså ikke til uken som kommer, men uken etter der. Det blir koselig. Før var jeg med på møtene hver eneste uke, så det skal bli kjekt å se igjen flere av de. Det er jo ganske mange nye fjes også, så det blir også gøy.

Håper bare formen er god den kvelden. Jeg har ingen planer om å bli kjempeaktiv med Mary Kay nå, men jeg kjenner det kan være greit å begynne litt smått med å i alle fall være med på det litt mer sosiale rundt det. Jeg merket i dag hvor godt det var å bare være litt sosial med noen som forstår hverdagen litt. 

 

Er du en veldig sosial person? 

 

______________________

#hverdag #sosial #jenteprat

______________________

18 kommentarer
    1. Jeg er ikke veldig sosial..men av og til er det hyggelig å prate med litt andre enn mannen også.. men kan gå uker mellom hver gang..bortsett fra gutta våre da :)) Så bra du skal prøve å komme deg på møter igjen også..så får du ta det derfra å se hva du orker :)) Lørdagsklem <3

    2. Godt å være litt sosial 🙂 Er nok ikke den mest sosiale av meg, men merker selv at det har vært lite folk denne sommeren. Får ta det igjen når mørket siger på 🙂 Ha en kjempefin lørdag

    3. Ja noen ganger så må man bare…så man ikke blir helt asosial..jeg er heller ingen person som oppsøker folk..så litt asosial er jeg nok..og må ta med sammen for å komme meg ut..vi trenger det nok…Lurt å drive litt med det, om det er noe som gir deg glede…for det er positivt for helsa også..Lykke til!

    4. Det varierer. Jeg liker å være en del alene, men når jeg knapt har snakket med et menneske på et par dager, så kjenner jeg behov for å “kommunisere” på en annen måte enn via pc’en , ja! 😉 Ellers liker jeg jo veldig godt den fete kremen som jeg kjøpte av deg. Den er veldig drøy i bruk og hel super både som leppepomade og til pleie av tørre hender! 🙂

    5. Jeg tror jeg er sånn midt på treet. Innimellom er jeg veldig sosial, men jeg liker best en av gangen, om du skjønner. Jeg liker å få pratet litt ordentlig 🙂

    6. annebe: Ja, noen ganger er det greit å prate litt med andre- jeg trur Petter er lei maset mitt 😛 ha ha.. Ja, det blir koselig å være med på et møte igjen- håper jeg overlever bare 😉 he he

    7. Mia: Ja, jeg kan gå evigheter mellom hver gang jeg faktisk er sosial, men jaggu er det godt med et par timer innimellom altså 🙂 Trur Petter er lei maset mitt nå 😛 ha ha

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, litt sososial trur jeg alle har godt av å være 🙂 Men det er deilig å faktisk trives i sitt egent selskap også, altså 🙂 Ja, trur det blir bra å være litt sosial med denne gjengen igjen 😀

    9. Den lille Pandaen c:: Ja, jeg trur vi alle har godt av å være litt sosial innimellom 🙂 Og så finner man jo ut hva som er for lite, for mye og akkurat passe for seg selv 🙂 Noen ganger er det mer enn nok for meg at jeg har sagt hei, takk og ha det til en i kassen på butikken liksom 🙂

    10. dedicat: He he- har bare vært å pratet litt med ei “kollega” innen Mary Kay- vi er frittstående hudpleiekonsulenter og selger hudpleieprodukter 😉

    11. karidansen: Ja, noen ganger må man liksom si hei til noen ansikt til ansikt 🙂 Noen ganger er det nok for meg at jeg sier, hei, takk og ha det til kassedamen/mannen på butikken- da føler jeg at jeg har vært supersosial 😉 he he..

      Så bra at du liker den 😀 Jeg har aldri prøvd den selv, annet enn at jeg har kjent litt på konsistensen 🙂 Men har hørt flere si de bruker den og er fornøyde 😀

    12. frodith: Ja, kan si meg litt enig der- syns ofte det kan bli litt slitsomt med for store grupper, for da får man liksom ikke pratet på den måten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg