HVERDAG- DÉT SKAL JEG BLOGGE OM!

 

Jeg har heldigvis noen sperrer.

 

Flere ganger om dagen, i samtale med andre, kan jeg utbryte “dét skal jeg blogge om”. Noen ganger blir folk litt redd for at jeg faktisk skal blogge om det, fordi det svært sjeldent er noe som egner seg på bloggen i det hele tatt. I alle fall ikke på min blogg. Jeg har heldigvis noen sperrer. Flaks for både deg og meg. 

Jeg har ikke like mange sperrer i livet, da kan jeg finne på å si hva som helst, uten en gang å dra på minen hvis det er noe skikkelig ille. Jeg bare er sånn. Sier ting rett ut. Noen ganger bør jeg tenke før jeg snakker, eller i alle fall huske hvem som er rundt og hører. Det skjer ikke så ofte at jeg rekker å tenke så langt. 


Ny bok til inspirasjon og for å huske ideer.

Andre ganger er det faktisk ting som kan blogges om. Viktige ting, morsomme ting, eller bare ting, for å si det enkelt. Men jeg er jo så fryktelig dårlig på å huske hva tingene jeg kommer på er for noe. Jeg har en bloggbok, som jeg har skrevet om tidligere, men jeg glemmer jo å skrive i den også, liksom. 


Let’s Flamingle. 

Jeg glemmer også å ta med meg bloggboken slik at den er lettere tilgjengelig. Ideer dukker opp når som helst, ikke bare når den ligger rett foran deg hjemme på stuebordet. Ikke er jeg flink til å skrive notater på telefonen heller. Noen ganger kan jeg komme på tingene igjen etter flere dager. Andre ganger aldri. 

Jeg veit om i alle fall tre ideer som jeg har totalt glemt hva var. Jeg har prøvd å huske det i flere uker, men det nytter ikke. Det er litt teit da, spesielt på dager man ikke kommer på noe som helst å blogge om i det hele tatt. Men, jeg får bare bli flinkere til å skrive ned ideene mine med en gang jeg får de. 

 

Har du litt sperre for hva du skriver om på bloggen? 

 

_______________________________________

#hverdag #ideer #glemsk #inspirasjon #flamingo

_______________________________________

14 kommentarer
    1. Ja du må skrive ned med engang…jeg også kan tenke ut en overskrift..og borte er den…også bruker jeg masse energi på å prøve å huske!! hihih..

    2. Jepp, jeg har ting jeg ikke vil ha på bloggen overhode, fordi det handler om andre kanskje, eller er for privat. Viktig med LITT sperrer 🙂

    3. Jeg har også en blogg bok, men jeg glemmer å skrive i den… Kanskje mest for at den ligger hjemme, når jeg ikke er det!! Sperrer, jo det har jeg dessverre og jeg skulle ønske jeg ikke hadde det.

    4. Jeg har litt sperre ja… er nok litt privat. Lite bilder av mennesker, og ikke så mye personlig! Men syns det jeg har passer min type blogg… klemmer <3

    5. Vera Lynn: Samme her- glemmer den alltid hjemme, så da går man glipp av mye når man glemmer det to minutter etterpå 😛

      Syns det er greit med litt sperrer jeg altså 🙂

    6. Robert’s Photography and Digit: Nei, det er en utfordring to her i gården- å ha bilder som passer til innlegget :O Noen ganger svikter jeg. He he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg