HVERDAG- HERLIGHET ALTSÅ.

 

Alt hva jeg gjør. 

 

Turen til Halden tok evig lang tid i går. Folk begynner på ferie og folk skal hjem fra ferie. Det betyr helt ræva kjøring på veiene! Jeg rakk i alle fall å parkere bilen, lempe dyr ut av bilen, mate de i full fart, skifte genser for så å dra ned til byen for å gå på stand-up med Zahid Ali. Jeg gjespet og lo om hverandre. 


Snilleste! Nå kan jeg gå inn uten at hundene tar seg en tur på egenhånd når jeg er i Halden. 

Selv om turen til Halden var lang i går, pga evig treig trafikk, så gjorde jeg noe som jeg alltid har hatt lyst til, men aldri har turt. At jeg turte i går skjønner jeg egentlig ikke så mye av enda, men jeg gjorde det. Herlighet altså, alt hva jeg gjør sånn plutselig. Mer om det siden. Dette må nemlig fortelles i detaljer.  

 

Har du hatt en bra start på helgen så langt? 

 

____________________________

#hverdag #herlighet #sommerferie

____________________________

12 kommentarer
    1. frodith: Ha ha- nei, men bilen foran meg hadde en meget tissetrengt unge i bilen, så de gikk ut av bilen og tisset i veikanten mens køen sto 😛 Jeg har ikke spist is på maaaaaange dager :O

    2. Jeg venter i spenning på hva du gjorde, hvis det ikke var is eller tissepause, kanskje du stoppet å tok deg et bad i sjøen… Huff, kø er det verste jeg vet, og tålmodigheten min blir virkelig satt på en prøve!!

    3. Dårlig gjort å si a,..og ikke b…hihih…blir jo så nysgjerrig..Kos deg! og barnegrinder er godt å ha…(jeg bruker også mye grønne kompostgjerder jeg da..) Ha en god dag og kveld!

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ha ha- ja, det er dritkjipt når noen sier a, men ikke b- jeg hater det selv 😛 ha ha.. Men kommer innlegg om det i dag 🙂

      Ja, kompostbinger bruker jeg mye også, spesielt hvis man trenger et lite “bur” når valpen er liten og når vi er på tur/camping 🙂 Men nå var jeg så lei av å måtte flytte på ting for å komme meg ut og det å måtte kave meg over ting for å komme forbi- enkelt med en “dør” 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg