HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Sliten og lei, det er jeg!

 

Jeg er fryktelig sliten for tiden. Formen er ikke god og jeg orker i grunn ikke så mye. Jeg prøver å komme meg på jobb hver dag, men det går liksom ikke. Det er irriterende som fy, Men, jeg får bare ta hver dag som den kommer og håpe på at formen er god nok til at jeg kan komme meg på jobb. 

Jeg har ikke vært på jobb på over to uker nå og det begynner helt seriøst å tære på humøret. Enda godt jeg bor aleine, ellers kunne det blitt veldig uhyggelig for andre. Kremt. Jeg skal komme meg i seng straks, og håpe på at morgendagen er bra! Så da sier jeg bare nattinatt jeg da. Nattinatt!

 

Har du hatt en fin dag i dag? 

 

__________________

#hverdag #natten #lei

__________________

20 kommentarer
    1. Skikkelig trasig når formen og viljen ikke spiller på samme lag. Rett og slett ikke noe særlig. 🙁 Krysser fingrene for at det skimtes litt bedring i form i horisonten, og at humøret følger samme vei 🙂 Masse god bedring! Her har det vært full fyk i hele dag, håper jeg rekker å lande før jeg sovner 🙂

    2. Ikke noe gøy når det blir sånn nei. Vet veldig godt hvor frustrerende og ned-trykkende det kan være, kanskje særlig om man har en del ting man egentlig vil gjøre, men ikke føler man har ork til…
      Føler med deg godingen 🙂

    3. Uff..ja det er tungt..og ikke få til.. det man vill…God bedring!! Ønsker deg en strålende god dag!

    4. Kristin: Det er dritkjipt! Men satser på det går over snart. Prøver ut litt nye rutiner og mengder på medisinene så håper det gjør susen 🙂 Takk <3

    5. frodith: Det er fryktelig kjipt- har mest lyst til å klikke. Jeg får ikke en gang til å støvsuge hver dag og det er krise da med alle disse dyrene i hus som hårer og søler med pellets overalt. Bahh. Men men, satser på det går over bare jeg får slappet av litt 🙂 Tusen takk <3

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er frustrerende og skikkelig kjipt! Men, det er bare en liten bump i veien akkurat nå, så får bare glede meg til det går over 🙂 Takk takk <3

    7. Det er noe hærk når dagene blir sånn som du har det nå. Det som er viktig da, er å finne minst en positiv ting hver dag for å løfte humøret med. Håper dagen i dag har i allefall litt bedre. Klem :o))

    8. Vera Lynn: Ja, i dag har vi vært på stranden og kost oss i stormen 🙂 he he.. Humøret er ikke så verst, men kjenner så klart på det når man går dag inn og dag ut uten å greie å jobbe, eller å orke noen ting, for den saks skyld- men, det går heldigvis over 🙂 Takk 😀

    9. Skjønner godt at dette tærer på humøret ditt! Håper du snart kan orke litt mer som du vil! Jeg har jobba…. og dagen går unna… er sliten, men klarer det greit foreløpig! Snart noen påskefridager i sikte, heldigvis <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg