BLOGGERE- FRODITH SIN LILLE VÅR-CHALLENGE #1

 

Frodith har en 8 dagers vår-challenge og den må jeg så klart vært med på! 

 

Dag 1 – Dans


Flyvende Jackie.

Kanskje ikke et typisk dansebilde, men det er fakta at de faktisk danser. Lille Jackline, som da er tantebarnet mitt, her på 3.5 år hadde en veldig fin danseoppvisning for oss, og avsluttet det hele med litt luftakrobatikk sammen med onkelen sin. Hu viste også hvordan pappaen hennes danser:


“Så här dansar pappa”.

Så, dette var da mitt bidrag til Frodith sin lille vår-challenge hvor dagens første tema var dans. Et typisk Elin bilde ville så klart vært hundene mine som danser så fint sammen under lek, men jeg syns det er litt greit å gå litt for noe utenom det vanlige. Ikke alltid, men noen ganger. Det må jo være greit.

 

Hva syns du om bidraget mitt til temaet “dans”? 

Er du med på Frodith sin lille vår-challenge?

 

_________________________________________

#bloggere #frodith #vårchallenge #challenge #foto

_________________________________________

22 kommentarer

Siste innlegg