HVERDAG- LIVSTEGN.

 

Jeg lever, jeg lever. 

 

Jeg har som nevnt tidligere hatt langhelg her i fra siden jeg har vært på tur i helgen. Det er knapp nok tid å rekke med alt jeg trur jeg rekker å planlegge, om ikke jeg må stresse med å blogge i tillegg. Da tar jeg heller langhelg, når jeg likevel veit at jeg ikke har tid til annet. Jeg rekker sjeldent alt jeg skal likevel, så.

Vi kom hjem nå i kveld og er slitne hele gjengen. Petter og jeg er så heldige at vi skal ha ei Ulvehundfrøken på besøk i noen uker. Petter blei overlykkelig når jeg kom og hentet han hos faren min og han så at jeg hadde med en hund i bilen. De kjenner hverandre fra før så begge blei like glade.

 

Petter sov som et slakt i bilen under hele turen hjem, sliten etter mange timer i skogen hver dag hele helgen. Musika, som tispen heter, løftet så vidt på hodet innimellom for å se om ikke vi var fremme snart. Ellers sov hu som et slakt hu også. De fikk nemlig herjet i fra seg hos faren min før vi reiste hjem.

I morgen satser vi på litt fint vær slik at vi kan herje litt i skogen. Med mindre de er så slitne at de trenger en hviledag da. Det gjenstår jo å se. Nå skal vi i alle fall snart ta helt kvelden her. Jeg har tenkt meg på jobb i morgen, så håper jeg får sove greit i natt. Jeg er trøtt som fy, så noe annet ville jo vært rart.

 

Har du hatt en fin helg?

 

________________________

#hverdag #livstegn #langhelg

________________________

12 kommentarer

Siste innlegg