HVERDAG- ELIN GJØR TING HU IKKE KAN.

 

Det er ikke ofte det blir bra, når jeg gjør ting jeg ikke kan.

 

Jeg fikk brått en trang til å prøve å mekke noen muffins. Jeg stjal oppskriften fra bakeboken som Annebe.blogg.no vant på Giveaway’en min som jeg hadde for et par uker siden. Jeg liker muffins og det var mange oppskrifter i den boken som var fristende. Jeg valgte muffins med sjokoladebiter i i dag.


De blei overraskende gode. 

Jeg har så vidt bakt muffins i det hele tatt tidligere, så jeg må jo si meg fornøyd med resultatet. Jeg valgt litt større muffinsformer så det blei ikke så mange muffins ut av det. Jeg ser jeg kunne ha hatt enda litt mer røre i hver form, men da hadde det blitt enda færre muffins. Nå fikk jeg 8 stk. De blei nam!

 

Liker du å bake?

 

_________________________________________

#hverdag #bake #baking #muffins #sjokoladebiter

_________________________________________

19 kommentarer

Siste innlegg